benim annem ve babam çok kabus görür her gece bağırarak uyanırdı. Annem herşeyden korkardı ve ona her seferinde söylerdim korkma seni bu yüzden böyle yapıyorlar derdim. Dinlemezdi beni saçmalama deyip geçirirdi en sonunda benim yengem bizde kalmaya geldi yengeme 4 kez büyü yapılmış ayrılsın dayımla diye işte sonra yengem birisini yanlışlıkla aradı bu onun arkadaşıydı cin kovanlar varya o. İşte ondan sonra adam sorular sormaya başladı evimiz iki katlıydı adam eviniz büyükmü dedi. Evet 2 katlı dedik. Üst katta en büyük odaya gidin dedi. Tesadüf felan her neyse ama orası annemin odasıydı. Gittik adam ordaki aynalığın arkasını açın dedi açtık ama bişey yoktu. Yengem çekmecelerini çıkaralım diye sordu adama. Adamda evet orasıda arkası sayılır dedi. Çektiğimizde siyah siyah benekleri olan bi şeyler vardı. Adam o odadaki aynalığı tek tek söktürdü ve aşağı götürttü kapımızın önünde köpeğimiz vardı bir çok kez eşya çıkartmıştık ama havlamamıştı. Zincirini kopartıp eşyalara saldırdı. Adam bize köpeğiniz cini parçalamış felan dedi. Babama anneme muska yazdı. Neyse geçti artık bir yıl oldu iki gün önceye kadar dışarda en yakın kuzenimin gelmesini bekliyordum. Ama bi süre gelmeyince eve gittim. Kuzenim eve gelmişti. Ama görmemiştim onu. Gidip sarıldım. Sen tuvalette değil miydin ? Diye sordu annemle ikisi. Yok ne tuvaleti dedim. Bağardın tuvaletteyim diye dedi annem. Halbuki ben ağzımı bile açmamıştım. Neyse o günü atlattık. Sonraki gün odamdaydım. Odamda yatağımın üstünde öğretmenimin resmi vardı odadan beş saniyeliğine ayrıldığımda resim yere düşmüştü ama halbuki bantlar çok sağlamdı ve çekmeden çıkmazdı. Rüzgardır diye geçirtirdim. Aşağı indim ve yiyecek birşeyler aldım. En sonunda yukarı çıktığımda resim kopartılmış yerdeydi ve banlarda sökülmüştü. Son zamanlarda cinlere takıntılıydım. Ve sürekli okuyordum yeni bilgiler felan şimdi hala endişeleniyorum bir şey olacak diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkunç hikayeler ve bilgiler
Horrorgüncel korkunç hikayeler-deep web ve illuminati gerçekleri-japon şehir efsaneleri-korku filmi tavsiyeleri. korkunç hikayelerinizi gönderin yayınlayayım :)