Capitol Prolog: Gest disperat

2.3K 38 0
                                    

                                                                   Prolog

                                                          - Gest disperat-

Am venit in Las Vegas sa uit de tot,sa fug de tot ceea ce tine de trecut dar nu pot.Nu am cum sa o uit,nu am cum sa uit aceea fata incocenta si pura care imi bantuie visele.

Stiu ca nu sunt perfect, și că niciodata nu voi fii. Am incerca in schimb de foarte multe ori sa fiu perfect pentru ea.. Problema este ca… nu am reusit. Niciodata nu am facut ceea ce trebuia. Niciodata nu mi-a ieșit nimic bine. Niciodata nu am putut sa fiu baiatul perfect pentru ea . Și niciodata nu am luat deciziile corecte.

-Am facut-o frate.Am venit in Las Vegas cu Clara si m-am casatorit cu ea.

-De ce ai facut asta Harry?De ce ai actionat in acest fel?Suspina prietenul meu

-Nu stiu frate,nu stiu de ce am facut-o.A fost un impuls,un gest disperat.Ce voiai sa mai fac?Totul era pierdut intre mine si Juliet,nimic nu mai avea sa fie la fel.In plus casatorindu-ma cu Clara pot sa ma razbun pe Juliet pentru tradarea aceea.

-Ai facut o nebunie Harry,ma asculti?O nebunie.Tu nu o iubesti pe Clara,nu o sa o poti face niciodata.In plus nu este corect pentru ea.Ea te iubeste iar tu o sa ii spulberi sperantele.Va astepta de la tine o dragoste pe nu i-o vei oferi niciodata.

-Stiu ca am gresit,Louis.Nu trebuie sa imi repeti asta.Ti-am spus ca a fost  un impuls.In plus,acum cand stau aici si ma gandesc serios la toata aceasta incurcatura nici nu imi dau seama ce am facut.Si oricum aveam nevoie in viata mea de o femeie care sa ma iubeasca cu adevarat.Care sa ma iubeasca pentru ce sunt.Cine era mai bun decat Clara stiind ca mereu mi-a fost aproape?

-Nu as vrea sa iti spun asta ,frate.Dar tocmai ai facut o gresala de neiertat.Juliet sunt sigur ca nu o sa te mai poata ierta pentru aceasta gresala.Nu i-ai oferit sansa nici macar sa iti explice,ai fost mult prea nedrept.Inteleg ca ideea de tradare te-a inebunit,dar sa iei o asemenea decizie in mai putin de 48 de ore este o nebunie.Sper sa poti sa traiesti cu aceasta gresala catastrofala.

-Stiu Louis ca am procedat gresit.Dar te rog sa nu spui nimanui nimic!Maine cand am sa ma intorc acasa am sa le dau tuturor veste.Un soc pentru toti,dar o sa trebuiasca sa se obisnuiasca cu ideea.Clara o sa fie sotia mea si v-a trebui sa invat sa o iubesc,deoarece merita.

M-am decis sa scriu o poveste noua, nu stiu daca o sa va placa la fel de mult dar totusi eu va astept voturile si parerile.Aceasta poveste este un Fan Fiction putin mai ciudat,ideea este originala si eu sper din tot sufletul sa va placa..

He is my medicineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum