Angelita ben je nog steeds niet wakker?! het is je eerste schooldag schiet eens op riep mijn moeder. Natuurlijk was ik allang wakker denkende aan mijn eerste schooldag , ik was heel erg blij om mijn vrienden weer te zien en er weer een topjaar van te maken maar ook was ik erg nerveus .. Het is namelijk 1 maand geleden dat ik het met Jason uitgemaakt heb en sinds hebben wij niet meer gesproken. Hoe moet ik me gedragen? Moet ik hem groeten als ik hem zie? doorlopen? o en wat als hij naar mij komt? Kom op Angelita als je nu niet komt mag je zelf naar school gaan schreeuwde mijn moeder. Snel liep ik naar de auto en waren we onderweg naar school. In de auto was mijn moeder over van alles en nog wat aan het praten en het enige waar ik aan dacht was hoe spannend het vandaag zou worden. Een fijne dag lieverd ik zie je vanmiddag thuis doei doei zei mijn moeder en we namen afscheid. Toen ik eenmaal op het schoolplein liep en mijn vrienden zag zwaaien was die zenuwachtigheid al verdwenen. Oo wat heb ik je zo gemist zei Vanessa. Vanessa is al sinds klein mijn beste vriendin. Samen liepen we de school in en ondertussen zei Vanessa Hey heb je trouwens nog wat van Jason gehoord? Ik hoorde dat hij van school is gegaan zonder reden. Ooh echt ? zei ik , wat raar Jason wilde zo graag zijn diploma halen en nee heb niks meer gehoord sinds die dag.. Ik kon niemand vertellen wat er die dag was gebeurt en wat de echte reden was waardoor ik het met Jason uit heb gemaakt.. en de reden dat Jason van school is gegaan zelf niet mijn beste vriendin omdat ik wist wat er dan zal gebeuren..
Eindelijk was ik weer thuis na een lange schooldag. Ik besloot om naar boven te gaan en mijn huiswerk te maken en natuurlijk mijn muziek heel hard te zetten aangezien mijn moeder nog niet thuis was. Met mijn muziek heel hard en ik aan het zingen en mijn huiswerk maken hoorde ik beneden de buitendeur dichtslaan. Mam? Ben je eindelijk thuis? maar ik kreeg geen reactie terug en besloot naar beneden te lopen. Heh wat raar dacht ik? de buitendeur stond wijd open en niemand te zien. Zelf werd ik wel een beetje bang .. En ineens zag ik een pakketje buiten voor mijn deur en pakte het pakketje en maakte het open. Oh mijn God?!! Ik schrok me dood , er zat een briefje in het pakketje met bloed erop . Always Look behind you stond er op het briefje. Van wie is dit dacht ik wie zou zoiets doen ik raakte helemaal in paniek maar natuurlijk kon ik maar aan 1 iemand denken.. Jason.. *buitendeur slaat dicht* Heey lieverd ik ben thuis. Snel verstopte ik het pakketje. Het was mijn moeder en was daar erg blij mee gelukkig ben ik nu niet meer alleen. Hoe was je eerste dag lieverd nog wat leuks gebeurt? Ik vertelde haar over mijn eerste schooldag terwijl ik doodsbang was door wat er gebeurt was en dacht alleen maar.. is hij terug? ....
JE LEEST
Always look behind you he said.
Romance'Angelita is een meisje van 18 en probeert er alles van te maken in haar leven. Zij heeft alles , van populariteit tot rijkdom tot een geweldig vriendje.. Naja 'geweldig'? Dat is wat zij dacht totdat ze op een dag besloot daar een einde aan te maken...