Hermione,Draco'nun günlüğünün son sayfasını okuyarak yeşil renkli günlüğü kapattı. Hıçkırıkları boşalmıştı bile. Draco'ya bunca zaman,böyle büyük bir acı mı tattırmıştı?
Draco Malfoy,onun için ağlamış mıydı?
Onu Victor Krum'dan tut,Ronald'a kadar kıskanmış mıydı?
Draco'nun tek hayali,kendisi miydi?
Sahip olamadığı tek şey,o muydu?
Ama Draco'nun yanıldığı bir konu vardı,Hermione Ron'a veya Victor'a aşık değildi.
Hermione Granger,ona bütün bunları yazana aşıktı.
Ona derin bir sevgi besleyen genç adama aşıktı.
Hermione,Draco'ya aşıktı.
Ve bugün,itiraf vaktiydi.
***
Draco,günlüğünü bulamamanın verdiği sinirle kahvaltı masasına oturdu. Pansy,bir şeyler anlatıyordu ama Draco dinleyemeyecek kadar sinirliydi.
O günlük Potter,Weasley veya Hermione'nin eline geçerse işi biterdi. Kesin olarak biterdi hem de.
Kahvaltı bittiğinde,Draco oturduğu yerden kalkıp İhtiyaç Odasına ilerlemeye başladı,kolunda bir el hissetmesiyle durakladı.
Karşısın da kahverengi gözlerine aşık olduğu,kabarık saçlarına büyülendiği kız duruyordu. Aşık olduğu kız.
Hermione Granger.
''Ne zaman saklamaktan vazgeçeceksin?''
Kız ona gülümseyerek bakıyordu,arkasında tuttuğu defteri Draco'nun eline koydu yavaşça.
Bu,Draco'nun günlüğüydü.
''Okudun mu?''
İki genç,araların da mesafe kalmayacak kadar yaklaşmışlardı birbirlerine.
''Evet,okudum.''
Draco,Hermione'nin kulağına eğildi.
''Seni seviyorum Granger.''
''Sana aşığım Malfoy.''
Draco ve Hermione dudaklarını birleştirdiğinde,bu an tarihe yazılmıştı.
Bir Safkan ve bir Bulanık'ın aşkı.
İlk kez bir kitabı bitirmenin,ve ikinci kitaba geçmenin sevinciyle bitiriyorum bu bölümü.
Bu süreçte,yanımda olan bütün okuyucularıma teşekkür ederim.
Bölüm hakkında görüşlerinizi bekliyorum..
Sizi çok seviyorum,unutmayın beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You.
FanfictionKaranlığıma ışık olabilirdin, Kötülüğüme iyilik olabilirdin, Sevgime,sevgi katabilirdin. Ama sen,Onun olmayı seçti. Güzel gözlerinin,ona bakmasını seçtin. Kabarık saçlarını onun okşamasını seçtin. Ve sen,benim yerime onu iyileştirmeyi seçtin.