Sabah Cennet Sultan'nın kulağımda çığırmasıyla beraber yere yuvarlandım. Sonra Cennet Sultan hemem odadan kaçtı tabi. Tanıyor beni , yoksa bende ona çığırıcaktım. Hemen yataktan ayaklarımı sarkıttım, halıya boş boş baktım. Evet arkadaşlar ben her gün halıya boş boş bakıp halıyla konuşurum. Sonra tuvalete özel işlerimi görmeye gittim.(yazarınız fesatlaştıı nfkfkm) Hemen okul kıyafetlerimi giydim.
Ha bu arada ben Masal Yıldız. 17 yaşındayım. Annem ve babam ben küçükken ölmüş. Tabi ben bunları hatırlamıyorum diyorum ya küçükken ölmüş ler. Bana bebeklikten beri bakan , beni kızı gibi gören Cennet Sultan bizim hizmetlimizmiş. Ama Cennet Sultan'ın ben annem gibi gördüm.
Okul kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı da iri dalgalandırdım. Hafif eyeliner ve allık ile makyajımı tamamladım. Aşağı indiğimde resmen gözlerim yuvalarından çıktı. Biz aslında eskiden İzmir'de oturuyorduk. Orada bir kız grubumuz vardı 4 kişilik. Ben (yani Masall) , Melisa, Sinem, Nazlı. Birbirimizden asla ama asla ayrılmazdık. Fakat dedem olan o şerefsiz adam evimizi hacize verdirmiş. Bizde Cennet Sultan ile birlikte buraya yani İstanbul'a Cennet Sultan'ın kendi evine taşınmıştık. O yüzden kızlardan ayrılmak zorunda kalmışdım. Ama onları kahvaltı masasında gördüğümde resmen şoka girdim. Çığlık çığlığa bağırarak birlikte grup sarılması yaptık.
M (Melisa): Kızım seni çok özlemişim ya biziz neler yaptın bakalım:))))
S (Sinem): Kız burda rahat mısınız, yani Istanbul güzel mi gelirken yolda taş çocuklar vardı.
N: Aynen bir tanesi vardı maviş maviş gözleri vardı yaa ;)))
M (masal): Hemen onları sorun zaten benimle kimse ilgilenmesi :(((
C.S (Cennet Sultan): Oyyyyy kuzum ben seninle ilgilenirim. (Masalı öper.)
Ma: Valla Cennet Sultan sen olmasan unutulurdum şimdi.
S: Olur mu öyle şey tamam tamam, ha bu arada sıkı dinle bizde yandaki eve taşındık. Hani sen merak etmişsin ya kim taşınıyor diye. Deli kız biz taşındık o eve. Hoşgeldin demek yok mu ??
Ma:Aa gerçekten mi kız ben de çıldıroyodum meraktan.
N: Tabi kızım ne sandın :))
M: Şey ben size bir şey söyleyeceğim, hani biz okuldan izin aldık ya işte ben hepimizin kaydını Masal'ın okula aldırdım.
S: Oha kız cidden mi oley be , belki o yağuşuklu çocukla tanışırım.
Ma: O zaman kızlar çabuk hazırlanında okula geç kalmayalım.
C.S: Dur be kızım kahvaltı edin. Bu gün benden hepinize izin, okula gitmeyin çocuklar yol yorgunudur şimdi.
S : Oley be Cennet Sultan seni çok seviyorum.
Ma: Hadi üzerinizi falan değiştirin de sizi gezdiriyim tüm gün.
Yazardan devam.
4 genç kız güzelce giyinir , süslenir ve İstanbul turuna başlarlar.