Gizemli Çocuk (Bölüm 2)

202 4 7
                                    


Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okey okurcanlarım :)).

Kızlar heyecanla gezmeye başlar. İlk önce İstanbul'un tanınan bir alışveriş merkezine gitmişler, herşeyden habersiz. Orada görecekleri çocuk hayatlarında dönüm noktası olacağını. Hemen başlamışlar alışverişe.
M: Kızlar ben biraz acıktım . Bir cafeye mi gitsek?
S: Olur valla, ben de kurt gibi acıktım.
Ma: O zaman sizi İstanbul' un en güzel ve lüks cafesine götüreceğim.
S: Okey bebek.
Ma: Ama ilk önce bir alışveriş merkezine gidelim.
N: Tamam arabaya yürüyün kızlar.
Ma: Oha kızım ne arabası?? Der , aşkın şaşkın.
N: Ne zannettin Masal babam sağolsun :)) ;)).
Ma: VAY be Nazlı çok ciksmiş ama bu ya ;).
N: Tamam hadi nerde şu alışveriş merkezi ?
Ma: Sen arabayı sür ben tarif edeceğim.
Der ve kızlar İstanbul un en ünlü alışveriş merkezi ne gelirler. Ve bir sürü kıyafet , ayakkabı vb. alırlar.
N: Ama bütün poşetleri ben taşıyorum. Ben hiç bir şey almadım :(( .
S: Tamam kız bunlar şimdilik burda bir şeyler içsin, bizde sana alışveriş yapalım.
Nazlı içinden bir kez daha düşünmüş ve "İyiki varsınız canlarım. "
N: Peki ama siz şu poşetleri elimden alın. (Kimse almayınca poşetleri hepsini yere atıp kaçmış 2 genç kız.)
Ma: Uff valla ben bu kızları öldürürüm. Der ve küçük tatlı bir cafeye oturup soğuk limonata söylemişler.

Garsonu görünce kızların ağzı açık kalmış. Sabah ki gördükleri çocuk garson kıyafetleriyle, elinde 2 limonata. Çocukta kızları görünce biraz şaşırmış, kızarmış.
Çocuk hemen elindekileri masaya bırakıp, oradan uzaklaşmış. Kızlar birbirlerinin yüzlerine saf saf bakıp iç geçirmişler , böyle bir çocuğun garson luk yaptığına.

S: Kızım bak bu sana çok yakıştı , al bunu bence. Der, elinde gösterdiği hoş kombini geç kız.
N:Ay bende çok beğendim ya , alırım şimdi o zaman. (Medyadaki resim hoş kombin)
Yazardan devam:
İki genç kız bir sürü kıyafet almıştır ve artık taşıyamadıkları için arkadaşlarının yanına gitmişler. Kızlar o gördükleri çocuğu anlattıklarında Sinem ve Nazlı çok şaşırmış lar. Ama Nazlı kafasına hiç takmayarak konuyu değiştirip aldığı kıyafetleri göstermiş. Hepsi çok beğenmiş, aldığı şeyleri.
Ma: Kızlar , hadi o size söylediğim cafeye götüreceğim.
M: Tamam hadi gidelim, benim canım sıkıldı burada oturmaktan.
S: Kızlar size bişey diyebilir miyim?
N: Desene niye soruyon malak.
S: Üfff snne be slk ss. Neyse bişey. Ahahaahaahah diye anırır Sinem.
M: Daha fazla kaldıramayacağım kulaklarım kanıyor yaa :((
Kızlar cafeye gider.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4K1NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin