Inleiding

446 21 5
                                    

Al een lange tijd wilde ik dit boek schrijven en met al mijn fans delen. Ik zal iets over mijn achtergrond vertellen: voor de komst van Violetta alles veranderde.

Sinds die dag veranderde mijn carrière als actrice en zangeres wat er toen is gebeurt is ongelooflijk: Alle reizen, interviews, optredens over de hele wereld, tv-shows en de liefde van het publiek. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik een toverstokje heb gevonden dat mijn dromen vervulden en mij in de schijnwerpers heeft gezet.

Ik hou van Violetta met heel mijn hart, want het is de brug die mij verbind met wat ik altijd al heb willen doen: zingen, dansen en acteren. Zodra mijn make-up er af is word ik een normaal mens zoals iedereen, die zeker een kans heeft gekregen iets bijzonders te beleven, maar ook de lief en leed deelt net zoals alle andere meisjes van haar leeftijd. Een tiener die een normaal leven leeft, lacht en huilt; Een actrice die lange teksten uit haar hoofd moet leren en herhalen, uren liedjes en choreografieën zit in te studeren om een top prestatie te leveren op het podium.

Dit is mijn boek. Je zult hier allemaal dingen over mij ontdekken. Dit is de beste manier om mijn hart te openen en mijzelf te laten zien zoals ik ben.

Simpelweg TiniWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu