1. BÖLÜM

114 6 2
                                    

MERABA ADIM İSTANBUL . 9a GEÇTİM 1 ay önce geceden başlıyorum , Sabaha karşı 4 gibiydi herşey karşımdaki aynamdaki görüntüyle başladı hava hafif aydınlanmıştı en azından aynadaki beni ve etrafımı görebiliyodum . Genelde bu saatlerde uyurdum ama uyanmıştım işte . Aynadaki ben ben olmaktan çıkmıştı sanki !! Bi rüya görmüştüm bi adam aileni yanımıza alıcaz demişti amaan saçma deli adam dedim uyudum ama adam deli falan değildi işte .

Olay tam olarak böyle oldu anormal bi insanım . Bu olanları kimseye söylemedim , söylememde zaten belki en yakın arkadaşıma bilemiyorum .

Gece olur ...

Saat 4 ve yine uyandım ama bi rüya gördüm o adam geldi bizi ciddiye almalısın gerçeği söylüyorum onların son günleri dedi . Ne saçma şeydi şimdi bu . meraklandım . Sabah pelini arayıp anlattım oda saçma buldu . İkimizde yanılmışız ..

Okula gittim okulda babam aradı anneme araba çarmış ama araba boşmuş göz yaşlarımı tutamıyodum olay yerine gittiğimde arabanın içinde o adamı gördüm ama bitek ben görüyodum sırıtıyodu bana emin tavırlarıyla , işte almaya başladı sevdiklerimi .

Cenaze olur 10 gün sonra

Pelinle sosyal medyadan konuşuyoduk konu hakkında . Bay bay dedik ve yatmak için hazırlandım annemi çok özlemiştim benim suçumdu işte benim .

Sabah babamı ölü buldum . Baş ucunda o adam... . Adam konuşmaya başladı bizi ciddiye almalıydın almadın hatanı yaptın aileni kaybettin dedi şok oldum haykırarak ağladım ama neden böyleydi neden !!

Teyzemlerin yanına fransaya gitmek zorunda kaldım . Pisikolojim bozuldu . Tedavi oluyorum artık herkezi ciddiye alıyorum akıllandım artık . Burda yeni okulum ve yeni arkadaşlarım olucak . Yeni bir sayfa açmalıyım annem fransız olduğu için fransızca biliyorum . Burda yabancılık çekeceğimi sanmıyorum . Bugün okulumun ilk günü 9 a geçtim bakalım arkadaş edinebilicekmiyim kim bilir belkide bi türk daha gelmiştir oraya ne dersiniz 》?

Okula girdim . Okulumuz mağlesef yatılı teyzemlerin durumları pek iyi değil beni direk buraya yazdırdılar annemlerin maaşını buraya banka hesabım otomatik olarak ödeniyo . burda seçmeli dil olarak türkçede var unutmam ama olsun ben yinede türkçeyi seçtim sonuçta okulum bitince Türkiye de yaşamayı planlıyorum . Orası benim yurdum , doğduğum yer ben orda doğdum orda ölmek istiyorum .

sınıfındayım sınıflar 10 kişilik olduğu için bir sürü harf sınıf var . Burda yeni bi sayfaya basladım . Bembeyaz tertemiz . Sınıfta bi süre yabancı olduğum için ilgi çektim ama hocalarımız çok katı ve onlara bağırıp çağırdı . Onlar hocaları takmıyolar ama ben bitek ben takıyorum okumak istiyorum . Burda tenefüsler 5 dk cık yani bu nedir ya 5 dakka nedir .

Ben çok güzel hokey oynuyorum burda hokey turnuvaları var ayaklarım havalandı uçtum resmen . Hemen beden hocamıza gittim takım elemelerine katılıcaktım hemde bu ders ama hazırlanmam lazımdı hemen hazrlandım masanın basında bi kız daha vardı . Tabiki hepsi beni dışladı . Ona tezaruhat edenlermi dersiniz etrafındaki grupmu dersiniz hepsi onu tuttu . Kızın burnu kafdağına uzamış resmen . Bi havalar bi havalar . Sopamı suratına çakasım geldi. Oyun başladı kimmi kazandı tabikide ben yani sorumuydu . Ben kazandım ama gönlümde kazandım . Şike vardı ya herkez o kızı tuttu o kazandı işte ... yarında katılırım banane ... dersler bitti yatak hanemize gittik . Yataklar 2 kat lı . Yani bi aşşağıda bide yukarıda var . Beni yatıra yatıra o kızın üst katına yatırmışlar . Kızın son model telefonu var . Ama zenginse neden burda da evde kalmıyo ona kim alıyo bunları ??

Sabah olur .

Sabahın saat 7 sinde uyandırdılar . Erken erken ya . Aksilik ya uykulu uykulu aşşağıya doğru inerken o kızın üstüne merdivenle düştüm . Oohh canıma deysin . Beni müdüre hanıma söyliycekmiş . Hahaah çokta korktum . Bugün ders yokmuş isteyene dil isteyene müzik isteyene spor eğitimi verilcekmiş bundan sonrada böyleymiş ben sporu tercih ettim tabiki hokey benim hayatım .. katıldım ve bu kızda cok sessizdi ya .. yendim onu ama hem gönülde hemde hayatta . Herkesin iki hakkı vardı bende 2. Hakkımda yendim artık okul hokey takımı elemelerine kalıcam ...

Kızlar yatakhaneye girdiğimde yastık savaşı yapıyolardı ama bu yasaktı okul kurallarında vardı . Neyseki aklıma öğrenci olduğum ve kuralların çiğnenmek için olduğunu hatırladım ...yastık savaşı yaptık kız bana düşmanıymış gibi tüylü yastığı vuruyo ya aman zaten düşmanıyım sıkıntı değil etmem yani sıkıntı . Bende ona aynısını yaptım . Çok eğlendim . Son günlerde hiç bu kadar eğlenmemiştim ....

Vee beklenen an Bayan PANNY içeri girdi . Nöbetçi hocamız . Hepimize ceza verdi okulun yemek bulaşığı bize kaldı lanet olsunki bize kaldı .. ben bulaşık yıkamayı severim hemen onu üslendim hemen biter diye ama herkez gitti bi o kızla ben kaldık . Oda aynı benim gibi düşünmüş . Kadın kapının arkasında nöbet tutuyo bi cin fikirli insan olarak aklıma bişeyler geliyo ama tam olarak emin değilim ....

Sevgili okuyucularım biliyorum uzun zaman tam 4 ay oldu ufacık bişey dahi olsa yazmadım çünkü yazlıkta internet yok ben bunu yazlıkta yazıyorum ama eve gittiğimizde paylaşıcam . Yeni bi macera kitabı yazıyorum . Bu sefer korku bazlı degil . Baz olarak fazlalıkla macera ve çok az mutsuzluk konusunu aldım göz önüne bu sefer biraz deneyimliyim Önceki kitabımı göz önünde bulundurarak hareket ediyorum o baya saçma olmuştu . 1900 okuyucum vardı hepsinin bunu okumasını ve bunun 1000 kat hatta daha fazlası daha iyi olduğunu söylemek isterim . AYRICA TABİKİDE HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜ TAMAMEN :))))))

Teşekkürler ♡♥

YATILI OKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin