Ben,Beyza ve Sude parkta bir bankta oturuyoruz. Katdesim ada zipzipa binmek istedi. Goturdum o gecti ziplarken bende kaldırıma oturdum. O arada sürtük Sıla geldi Mertcan'ı durtup neden durmadan zu kiza bakip duruyorsun dedi tabi bende bunu duydum Mertcan sanane sila annem misin ? babam misin ? sevgilim misin ? Hicbiseyi. Digilsin dedi. Sila evet degilim ama istersen olabilirim dedi. Mertcan gerek yok kalsin almiyim dedi ve gitti. Ada cikti tam giderken zila geldi ve koluma girdi bir ve tehtidler yagdirmaya basladi. Bende canim isine dedim. Sen anlamadin heraldeMertcan'in oldugi ortama girmiceksin dedi. Bende eger onunla ayni yerde olnami istemiyosan git ona sole o gelmesin dedim banim nereye gidip gitmicegime karisamazsin dedim ve gittim aksama dogru padkta otururken Beyza geldi. Elinde top vardi. Hadi gel voleybol oynayalim dedi bu arada Aysegul,Ayse,irem geldi ve biz yakan top oynamaya basladik.Aysegul veAysenin hicbiseyden haberleri yoktu. Ayse kolumdan cekti ve sessizce bana surada oturan siyah tisortlu kirmizi ayakkabili cocuk sana bakiyo dedi. Bende baktim hercekten bakiyodu.Dikkat etti. Surwkli beni izliyodu. Bi ara instagramda bana takip istegi atmis bende kabul ettim. Banasj atmaya basladi. Nasilsin dedi bende iyi sen dedim Bende iyi dedi bende takip istegi attim. Ve kabul etmesini bekledim.