VAMPİRİN HÜZNÜ...

232 8 1
                                    

KONUSU: Bir kızlar vampirin aşkı ama kız sıradan bir kız değil.. Bakalım kızın vampirden sakladığı ne...

Bella uzak bir yerden gelir fox'a babasını görmek için.. Burada edward diye biriyle tanışır.. Ona aşık olur.. Sonra zaman geçtikçe onun vampir olduğunu anlar. Ve ondan uzak durmak zorunda kalır. Edward ondan uzak durmaz, Nedenini merak eder hep, onun hep yanında olur. Sonunda bella pes eder. Edwardla konuşmaya karar verir.

- Edward belaya ne oluyor tanrı aşıkına neden benden kaçıyorsun. En başta iyiydi herşey ne oldu der.

-Bella: Seninle ilgili değil,Konu benim sadece senden uzaklaşmalıyım der.

Edward sinirlenip gider. Bella ne yapıcağını şaşırır. Sadece üzgünüm edward der içinden, Edward ın kardeşleri belayla konuşmak ister. Toplanıp belanın yanına giderler.

-Alice ne oluyor bella , Yani herşey iyiydi en azından bize anlatabilirsin öyle değil mi?

-Bella: Alice ben edward la olamam. Vampir olduğu için değil. Sadece buna gücüm yok anla oldu mu?

ALİCE: Bela nasıl vampir olmasaydı onunla olurdun. Bence başka sorun yok ki sizin aranızda...

Bella işte o an birden bire koşar. ALİCE size bir şey göstericem benimle gelin. Der.

Alice ve 4 kardeş bellayla gider

Alice e bağırır. Neden biliyor musun? Çünkü ben ölüyorum Çocuklar bunu ona yapamam edward a yapamam onun beni sevmesine izin veremem. Ben bir vampirle beraber olursam ölürüm. Neden diye sormayın sadece bunu bana yapmayın Onu benden uzak tutmaya çalışın lütfen der.

Alice ,emmett ,jasper,rosalie hepsi susup kalır. Ama Rosalie bella der. Ne oluyor ya neden ölücekmişsin ki sonuçta o seni ısırmadı ki...


VAMPİRİN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin