Arkadaşlar öncelikle merhaba bu hikaye tamamen hayal ürünü olacaktır beğenmesseniz ya da güzel olmassa silicem ama okursanız ve yorumlarsanız sevinicem teşekkürler ^^
Melis ( melis meslek lisesine giden popüler ve kavgacı bir kızdır 16 yaşında güzel bir kızdır.)
Sonunda caddedeki tanımadığım insanları aşarak okula geldim. Ve her zamanki gibi geç kaldım. Elif hocanın nerde kaldın melis demesiyle kendime geldim. Mehmet ordan atladı -Kavgadan geliyor hocam sizde soruyosunuz alışın bence.
Dedi ve güldüler ay götümün kenarı dedim içimden. Hangi konudalar diye iremin defterine baktım bişeyler yazmışlar defterde boşluk bıraktım sonra yazarim alırım birinden neyse. Zil çaldı. Her zamanki gibi koridorun sonundaki pencerenin oraya gittim orası benim mekanımdır beni bu sakaryada herkes tanır herkesde bana güvenir kavga konusunda bi mevzu olur melis hafız nerdesin gel sana yardım var deyince superman gibi yetişirim huyumdur bu. Ve benim sevgilim yok sevdiiğim yok beni seven çok olmuştur ama hiç birine pas vermedim ben kavgacı bi tipim. Baya kız dövmüşümdür sevgilileriyle aralarini bozduklarimmi dersin kafasını klozete soktuklarım mı dersin ohoo çok var ayrıca aşık olup yavşak olan kızları anlamıyorum. Aşık olmak saçma zaten one öyle aq bok gibi ben hiç aşık olmadım olmamda. Yavşak kaşarlar da var neyse. Camdan dışarı bakarken omzumda bi el hissettim.
Baktım kumral saçları siyah koyu kahverengi gözlü bi çocuk bana -Bakarmisın 11-A nerde?
Dedi bende kekeleyerek şu koridorun başındaki ilk sınıf dedim ama bi dakika ya bizim sınıftan bahsediyordu bu çocuk sınıfa ilerlerken arkasindan baksana piştt dedim efendim ? Dedi çocuk napıcaksın 11 -A yı bende o sınıftayımda dedim ve çocuk elini uzatıp ibrahim ben memnun oldum dedi Be- bende melis diyebildim. "Sanırım 2 sene aynı sınıfta okuycaz?" Ben "oo sen yeni çocuksun yani" diyebildim. Ve sınıfa geldik " arkadaşlar yeni çocuk ibrahimm tanışınn" dememle yavşak sevda ve tayfası hemen geldi hepsi ibrahime yiycek gibi bakiyordu aq kaşarlari ve bu beni nedense rahatsız etmişti. Ibrahim hepsiyle tanıştiktan sonra bana dönüp "sen nerde oturuyosun hangi sıra sormama gerek yok yanın boş olmalı" ben "hayırdır ben 3 senedir tek başıma oturuyorum oturamassın" dememle benim sıramı bulup çantasını koyması bir oldu. Şaşırdım yani ben hiç kimseyle anlaşamam hiç kimseyide yanımda taşımam ama bu cocuga hem sinir oldum hemde kanım ısındı. Ukalave açık sözlü insanlara bayılırım sanırım ibrahimde öyle.Bakalım bu çocukla anlaşabilcekmiyim. Ben sınıfta en arkada otururum hep tektim kimseyle anlaşamadığım içın yanıma kimse gelmezdi bende gitmezdim 3 senedir bu sınıfta tartışmadığım kalmadı. 3 kişi sınıfını değişti. 7 kere okuldan uzaklaştırma aldım. 3 kere uyarı cezası, 5 kere çocuk şube , 2 kere savcı karşısında duruşma ve okjl tuvaletinde sigara içmekten dolayı 1 kere para cezası,3 kere haberlere çıkmam . Gene iyi beni okuldan atamıyorlar çünkü severler beni severler aslında cana yakınımdır ama büyüklerime karşı böyleyim. Zaten anne baba sevgisi görmedim ben ikiside terketti beni hiç birinden haber alamıyorumda uğraşmıyorumda banane onlar beni bulsun 10 senedir hiçbirini görmedim. Orospu halamda kalıyorum oda eskiden gece içki içip gelir hep beni döverdi bende onu tabi sonra ben evden kaçardım çok yakın bir arkadaşım vardi mahallede aynı yaştaydık onların bahçede kalırdım. Ayşegüldü adı çok güzel bi kızdı herkes ona aşık olurdu ben onun yanında kezban gibi dururdum herkes beni ezerdi. Ayşegülde beni arkadaslarinin yanında rezil ederdi ama ayşegül gülüyo diye mutlu olurdum en yakın arkadaşımdı sonuçta. Bi gün çok sinirime gidicek bişey yaptıki o günden sonra çok farklı bi melis oldum. Lisenin başları fazla parali olmanin güveniylemi desem şımarıklığıylami desem eroine başlamış pahalı sonuçta ama ben bilmiyordum. Hep gözaltları mordu sorardım neden böyle diye akşam uyuyamadım deyip geçirirdi bi gün beni eve çağırdı ben o zamanlar yeni sigaraya başladım buda içiyodu sonra bana odamdan telefonumu getirirmisin dedi tamam dedim gittim geldim salonda ayşegül yoktu aradım çağırdım bulamadım. Çantamı alıp eve geldim. Aramadımda ayşegülu ama merak ediyordum. Gece oldu zil çaldı halamdır anahtarı vardır diye umursamadım ama aç kapıyı polis diyen bi adamın sesinden sonra hassiktir halam değil diyerek kapıya gittim. "Melis Cansız" "buyur amca benim" "Bizimle karakola kadar geliceksiniz hakkınızda şikayet var" dediler 2 kadın poliste içeri girerek biri odalara bakıyordu biri çantamı eline almış karıştırıyordu sanki bisey ararmış gibi daha sonra çantamı karıştıran bayan polis "burda komiserim deyip" elindeki eroin paketini gösterdi ve kolumdan tutup arabaya bindirdiler ben hala olayın şokundaydım bunu kim yapmış olabilir diye düşündüm aklımdan ayşegül geçiyordu tabi ya o koymuştu çantama diyordum icimden. Karakola götürdüler beni bi baş komiserin odasına götürdüler kimliğimibisteyip sorguladılar ve çantamdaki eroini sordular. Bana ayşegülü sordular anlattım ne biliyorsam eroin benim değil dedim baş komiser kanıtın varmı kızım dedi hastaneye götürün test yapın ben kullanmiyorum diye yalvaroyordum başkomiser o zaman satıyorsun dedi tam o sırada halamın sesini duydum allahın belası yine naptı diye çıldırarak içeri girdi. Kimseye kendimi inandıramadım olan bana olmuştu halam beni dövcek gibiydi korkmuştum bayan polisin koluna girmiştim bayan polis kafamı sıvazlamıştı kendimi güvende hissetmiştim ben herşeyi anlattım inanmadılar suç bana kaldı 18 yaşından küçüğüm diye halamda zar zor ikna ede ede çok şükür bişey olmamıştı eve gittiğmizde halam beni baya dövmeye başladı ve bağırdım yeter artık diye bende ona baya vurmuştum sonra kaçmıştım. Ertesi sabah ayşegüllerin kapısında sinirle bekliyordum kapıyı açti ayşegül ve kızı orda baua dövmüştüm ağlayarak ben ilk defa bi kızı dövmüştüm hemde en yakın arkadaşımdı ama gün geliyor en büyük kahpeliği en yakının yapıyor.