3 Pshihopati si o nebuna.

32 2 3
                                    

Nu cer sa fiti rabdatori cu mine deaorece aceasta poveste nu este prima din randul povestilor mele cu pshihopati , crime sau/si scene de sex.
Povestea este una tipica F.N.A.F , insa nu sunteti nevoiti neaparat sa stiti jocul ca sa cititi aceasta carte , va voi explica pe parcurs tot ce sunteti nevoiti sa stiti ca sa intelegeti catusi de putin cartea.

Genul carti normal este fan ficition , insa in categoria ei sunt si romantizm si aventura .

Personajele principale: 

Roy Cawthon (Pink Guy)

Richard Todd (Violet Guy)

Vincent Smith (Purple Guy)

Lavinia Smith/Cawthon

Scott Cawthon (Phone Guy)

Descrierea nu este prea clara asupra povestii , insa in poveste v-a fii mai mult despre jocul de  soarecele si pisica pe care cei 3 pshihopati , dusmani , se joaca in continuare pana sa se prinda unul pe celalalt si sa se incaiere pana v-a ramane doar unul singur.
Odata , cei 3 pshihopati , au fost prieteni buni , insa totul s-a destramat brusc ajungand la un razboi imens.

Lavinia , sotia lui Vincent si sora lui Roy , era constienta de tot ce facea sotul ei si nu ii era deloc friica de faptul ca ar putea fii omorata pentru ca: Ce se asemana , se aduna. Si ea fiind o persoana rece , inchisa in ea si cu unele apucaturi grave.

Cartea v-a contine unele scene de yaoi (exact. Baiat + Baiat) si v-a explica cam ce este in capul unui om cu probleme pshihice grave.

Scott , era fratele cel mic al Laviniei tot odata cel mai bun prieten a lui Vincent , insa nu era constient de tot ce facea Vincent sau sora lui fiind privat de chestia asta.Fiind si coleg de munca cu Vincent , incepea sa ii fie usor sa gaseasca explicati odata ce a inceput sa caute , insa mereu si mereu Vincent facea ceva iesit din subiect care nu se lega cu celelalte dovezi intruducandu-l pe Scott in ceata.

Daca este ceva ne-clar ma puteti contacta pe acest cont sau pe contul: I-Am-Crazy-M8


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

3 pshihopati si o nebuna.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum