Deci.....fara deci....ma autopropun pentru cel mai ....nebun si creativ copil al anului.Da !Ati auzit bine. Ma autopropun pentru ca pun pariu ca nimeni nu m-a vazut cand am mutat biroul sub fereastra din pod si apoi am pus masuta de cafea pe el siii peste am pus scaunul peste masuta.Deci imaginativa un .....turn care este facut dintr-un scaun care este pe o masuta de cafea care este pe un birou,acum imaginativa o fata care se ....catara pe tot acest turn si iese pe fereastra.Daca va putesti imagina asta aveti o viziune destul de corecta asupra evadarii mele.
-Sunt un geniu!mi-am zis odata ce m-am vazut pe acoperisul propiei mele case.
Am inchis fereastra si am inceput sa merg.Si slava cerului ca m-am oprit la timp, inca un pas si cadeam de pe acoperis.
-Firar!Ce geniu mai sunt si eu.....
Am inceput sa ma uit in jur sa vad daca pot sa gasesc o modalitate prin care sa pot sa ma dau jos de pe acoperis fara sa ma zdrobesc de pamantul din curtea casei.Ia sa vedem...jos pamant, si nimic in plus.Ma intreb daca as supravietuii unei caderi de 10 metri...hmmmm,probabil ca as fi inca vie dar cu siguranta mi-as rupe picioarele.Si atunci ,mi s-a aprins beculetul.M-am intors la fereastra si am coborat pe turnul din mobilier pana in camera,am apucat toate obiectele moi pe care le-am putut gasii .Pernele de pe canapea .....arunca-le pe fereastra si spera ca au ajuns pe acoperis,prosoape ....pe fereastra cu ele,patura de pe canapea.....pe fereastra cu ea,oricum nu mi-a placut niciodata patura aia,covorul.....cu covorul a fost mai greu ,a trebuit sa il fac sul si sa urc cu el pe acoperis .Dupa ce am inchis din nou fereastra m-a traznit alta idee."Hmmm.....poate ar trebuii sa las o nota,ca sa nu ii las sa se ingrijoreze si poate o sa imi mai scurteze din pedeapsa...".Da,banuiam ca o sa fiu pedepsita dar tot vroiam sa fie o perioada cat mai scurta in care sa fiu pedepsita pentru ca doamna Johannsen pedepseste foarte,foarte ,foarte,FOARTE crunt.Fara ciocolata sau orice fel de lucru dulce.Prima data cand am "beneficiat"de tratamentul asta aveam 9 ani si imi amintesc ca facusem o prostie de genul ala de care fac copiii mici....stiti voi repictati casa ....pe dinauntru.....si pe dinafara....deci imaginativa o casa pictata in mov ,albastru si galben .....cu picatele.Sincera sa fiu la momentul respectiv mie imi placea cum arata si am fost foarte suparata cand au vopsit-o la loc in culoarea initiala.Dar trecand peste.....nu am mancat nimic dulce timp de o saptamana!!!!!!!!!O saptamana!Stiti cum ma simteam?Imi venea sa ma dau cu capul de toti pereti.Dar revenind la mine cea de pe acoperis.Am intrat din nou in pod si am lasat o nota cum ca sunt bine si trala la la la la la.....ati prins idea apoi m-am intors pe acoperis si am inceput sa arunc.Arunca perne,arunca prosoape , arunca patura si la final arunca covor.A fost distractiv .....si la final am obtinut un mare morman moale.
-Sper sa ajunga....m-am uitat spre cer si mi-am facut cruce.Doamne ,daca nu supravietuiesc ....vreau sa stii ca te-am iubit si....poate imi faci si mie loc pe acolo pe undeva prin rai, pana la urma nu am fost o persoana rea.....
Si cu asta m-am aruncat de pe acoperis spre gramada care se presupune ca ar trebuii sa imi amortizeze cadeara rezistand tentatiei sa urlu "SPARTAAAA!".Poate ca acum ar trebuii sa v-o explic si pe asta.Cand sunt speriata tip "SPARTA!" ,puteti sa il luati ca pe un strigat de lupta, dar de fapt este ceva pe care il tip ca sa nu tip de-a binelea.Nu imi place sa le arat oamenilor ca imi este frica de ceva.Dar dupa un timp in care am tot strigat "SPARTA!" cand faceam o provocare nebuneasca m-am obisnuit sa strig si cand nu ma vede nimeni.A devenit un instinct de supravietuire....
Am inchis ochii in timp ce cadeam (si ma rugam) si apoi am simtit ca aterizez pe ceva moale si am deschis un ochi ,pentru a observa ca aterizasem pe mormanul de lucruri pufoase.
-Sunt vie!!!!!!!!am zis fericita ridicandu-ma in picioare.M-am dat jos de pe morman si am traversat rapid curtea si apoi am sarit gardul si am ajuns in strada.
-Boooon....acum mai trebuie sa ii gasesc....si cu asta am pornit spre centru satului.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deci.....am actualizat!!!!!!e o minune!!!!nu uitati !comentari! vreau comentarii!o sa actualizez din nou cat e curând o sa pot pana atunci:
Zambeste,
Ana te iubeste !
CITEȘTI
Sufletul dragonului
Science FictionIntr-o lume populată de zâne ,spiriduși ,unicorni dar și de dragonii și animale cu potențial magic ridicat Cercul Umbrelor fiarelor recrutează în fiecare an alții învățăcei pe care îi antrenează și îi ajuta să descopere ce fel de suflet au. Protagon...