Chanel pov
Ik stap het gebouw binnen en begin te zoeken naar kamer 110. Als ik hem heb gevonden draai ik de sleutel door de deur. En stap naar binnen. Er zit een jongen op het bed met een telefoon in zijn hand. Hij kijkt op. "Ehm... Hey!" krijg ik er uit. Is hij mijn nieuwe kamer genoot? Maar hij is een jongen. "Ben jij mijn nieuwe kamergenoot?" zegt hij. "Ja denk het wel" zeg ik. "Dat is jouw bed." zegt hij. Ik leg mijn koffer naast mijn bed neer en laat me op het bed ploffen. "Hoe heet je eigenlijk?" zegt de jongen. "Chanel en jij?"antwoord ik. Ik begin met al mijn kleren en spullen op te ruimen. "Daan" zegt hij dan. Er word op de deur geklopt. "Binnen!" roept daan. Er komt een meisje binnen lopen met achter haar aan een jongen. "Sinds wanneer heb je een nieuwe kamergenoot?" Zegt ze. "Ze is vanmiddag aangekomen." zegt hij. Dw jongen loopt naar mij toe. "Hey ik ben Thom." zegt hij en hij schud mij de hand. "Ik ben chanel." zeg ik. Thom loopt weer naar Daan toe en ze beginnen samen te praten. "Hey ik ben wendy." zegt het meisje. "Zal ik je helpen met opruimen?" zegt ze. "Ehm... Ja graag. " we gaan op mijn bed zitten en vouwen al mijn kleding netjes op. "Heb jij iets met een van die jongens?" ik vloep het er zo maar uit!,ik voel dat ik rood word. "Ehm ja met Thom. We zijn nu al een anderhalve maand samen " ze passen inderdaad goed bij elkaar! "Hey meiden sullen we een film kijken?" stelt Thom voor.
Oke mensen ik schrijf alleen maar als ik de tijd er voor heb dus zeuren mag maar verwacht niet te veel. Ik ben ook wel van de voorraadjes dus als ik geen zin heb zet ik vaak ook nog mijn mini voorraad in dus ja... Promoot mijn bkek please even. Xxx
JE LEEST
in love with a badboy
Romancechanel gaat naar een studenten huis. ze is super nerveus. zal ze wel vrienden maken? dan ontmoet ze daan....