Vibrálást éreztem a csarnokban amut eddig még sose éreztem. Kicsit feszengve,de végülis élvezettel néztem a meccset. Időnként felfigyeltünk egy ismeretlen fiúra, aki folyamatosan alattunk pihent a pihenő idejében. Érezem valamit de elhesegettem a gondolatot.
Ő a 61-es. Csak ennyit láttam mert a neve alul volt a mezén és az begyűrődött a felszerelésébe.
'Ki vagy te idegen?' Gondolkodtam. Szinte megbabonázott az a szám hiszen az én szerencse számom a 63-as.
Persze mások is sokszor alattunk pihentek. De ő felfigyelt rám. 2 óra múlva vége lett és nyílván nyert a mi városunk U18-as csapata. Mosolyogva,izgatottan, mint egy gyermek, úgy tapsoltam. Persze kifelé menet valakinek neki mentem. Éppen néztem a falat amikor szépen valakivel egymásba sétáltunk. Az arcom enyhén piros lett . Valaki vissza nézett rám és a magas srácra akibe bele mentem.
Ő volt. A 61-es.
Elgondolkodva ballagtam vissza a kocsihoz. Szegény Ava csak beszélt arról az U18-asról aki bejött neki. Magam sem tudom,hogy min, de gondolkodtam. Igen, a 61-esről.
Persze így ment ez egy jó pár meccsen keresztül. Egészen addig, amíg egy felnőtt meccs után megismertem. Avanál aludtam így elkezdtem én is bejelölni az U18asokat. Láttam,hogy valaki vissza igazolt,hogy ismer. Megnéztem ki az.
Pierce Vough visszaigazolta,hogy ismer.
Pierce Vough. Megnéztem a profilképét. Ami éppen olyan volt,hogy a nyancat feje helyén az ő arca virított. Ismerős volt ez a szempár.
Mintha ez a szempár égete volna bele a tekintetét a hátamba. Nagy levegőt vettem és ráírtam. Gyorsan meg is magyaráztam,hogy Ava barátnője vagyok, akivel már beszélt.Március 7. Ez az a nap amikor ráírtam és egy szívdobbanással érkezett a válasz.
Onanntól kezdve mindennap beszéltünk. Szépen lassan megismertük egymást. Azonnal egy húron pendültünk már a kezdetek óta.
Pierce Vough. 61.
-
Halooo people. Okii szóval ez az első fejezet. Nem tervezek annyira sok részt hiszen már nem sok mindenre emlékszem , így kénytelen voltam változtatni. De ha ezt befejeztem, akkor elkezdek egy másik könyvet amit az én fantáziám szüleménye lesz. Köszi ha elolvastad :) 💕💕
YOU ARE READING
Szívdobbanás
RandomMindenki életében eljön az a hirtelen , váratlan pillanat amikor szerelembe esik. Ez történ Ella Bitter-el is. Akkor talált rá a szerelem amikor nem számított rá. Egy felejthetetlen első szerelem ami képes volt őt elpusztítani,romokba dönteni. Két l...