BÖLÜM 1: TEMEL ADIMLAR

129 5 0
                                    

Öncelikle bugün size nasıl bir büyücü olucağınızı değil bunların tehlikelerinden bahsedebilirim ama ben bir büyücü olmayacağım ancak bu ilmi öğrenmek isterim diyenler toplansın çünkü benim kafadansınız.

En baş tehlike Ruhunuzdur...
ruhunuza elveda diyin. ruh bu işin bedelidir. belli süreli para güç ve ihtişam kazanırsınız sonra anlaşma yaptığınız 'yaratık' ondan sonra bahsedeceğim gelip ruhunuza el koyucaktır. bu bence yapmamanız için gereken tek ve yeterli sebeptir.

Güç dedim diymi.Ah evet güç sende olucaktır o potansiyel sizin olucaktır ama kullanmayı bilmiyorsanız bir boka yaramaz.
Boşuna bir anlaşma yapmış olursunuz. Şansa bakın ki ben burdayım ve bütün internet sitelerinden topladığım derme çatma konular sayesinde sizi de bilgilendireceğim. Korkacak tek şey paranormal yaratıklar da değildir zaten. Asa denilen o şey başınıza bela da olabilir. Şımdi bazılarınız bu velet hiçbişey bilmiyor internette bulmuş konuları konuşuyor diyeceklerdir hissedebiliyorum onların önünü almak adına şunu söyleyeyim hemen

Gece yarısı saat iki gibi lütfen bir sandalye alın ve aynanın karşısına oturun. Oda karanlık ve sessiz olmalı.
Eğer şanslıysanız ve dikkatinizi aynaya verirseniz bir şey sizi izliyormuş izlenimini kaparsınız ve aynada bişeyin evde gezdiğini görürsünüz. Bi dakika,siz bunu yapmak değil yanından bile geçmezsiniz. Neyse ben denedim. Şimdi lütfen herkes bana yardımcı olmak için "motive etmek için" oylarsanız sevinirim...
Devamı hemen bikaç saat içinde gelicektir...

BüyücülükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin