BÖLÜM 2: AYİN

144 4 1
                                    

Bu bölümden isminde görüldüğü gibi şeytan âyini yapmayı göstereceğim.

özellikle bu ayini yapmamanız için sizi tekrar uyarıyorum bu tarz bir ayini yapan son Türk sabah ezanını bekledi. bu hikayeyi ayinin yapılışından sonra anlatıcağım.

ilk önce yine her zamanki gibi hatırlatmaları tekrarlamak isterim
şeytan antlaşması bağlayıcıdır. Dönüşü yoktur. Şeytana ruhunuzu satarak büyücü olmanın bir yolu işte şöyle:

Boş bir parşomen alın elinize

Kendi kanınla şöyle yaz: Yüce İblise yemin ederim ki, bana tüm verdiklerinin karşılığını yedi yıl içerisinde ödeyeceğim. Şahitliğinde, yemin ediyorum ve imzamı atıyorum.
Kanınla imzala.

burda şeytan büyük ihtimalle gelmez gelmesi için Kuran da geçen en büyük günahları işlemiş olmanız gerekir.
Bide cin tozu var. kendinizi korumak için cin tozu gibi bişeydi yalnış deilsem. etrafınızı onunla kapatın ayinden önce. talimatlarda büyülü çember diyor ancak siz büyü yapamayacağınızdan gidin cin tozu alın ve onunla çember oluşturun.HER ŞEY GÜVENLIK İÇİN.Gerçi bu işin içinde olmanız bile tehlikede neyse.

şunları söyleyin:

LUCIFER, imparator, Tüm isyankar Ruhların Efendisi, yalvarıyorum YüCE EFENDiYi çağırmamı mümkün kıl - ben onunla bir anlaşma yapmayı arzuluyorum.

BEELZEBUB, Prens, Sana da dua ediyorum, teşebbüsümde beni koru.

ASTAROTH, Kont, bana merhametli davran ve YüCE iBLiSiN bana bu gece insan formunda kötü bir koku olmaksızın gözükmesine izin ver, anlaşmamı yapmama izin ver ve ihtiyacım olan hazineye kavuşayım.

YüCE iBLiS, huzurunda yalvarıyorum, ikamet ettiğin yeri bırak, dünyanın neresindeysen gelip benimle konuş, gelmezsen seni Solomon'un Yüce Anahtarı'nın kudretli sözleriyle zorlayacağım, benim anlaşmamı kabul et.

Eğer cidden gelmiyorsa şöyle diyin

Hemen gel yoksa sana anahtarın kudretli sözleriyle işkence edeceğim!:AGLON, TETRAGRAMMATON, VAYCHEON, STIMULAMATHON, EROHARES, RETRASAMATHON, CLYORAN, ICION, ESITION, EXISTIEN, ERYONA, ONERA, ERASYN, MOYN, MEFFIAS, SOTER, EMMANUEL, SABAOTH, ADONAI. Seni çağırıyorum. AMEN.

bu daha çok bir incil inancını gösteriyor bunun nedeni ayinin eskilerde yapılıyor olması.

Şeytan bu sözler üzerine geldiğinde anlaşmayı ona fırlatın ve sakın ama sakın çemberden dışarı çıkmayın. eğer çıkarsanız büyük ihtimalle bedava ruh satmış olursunuz. kabul ederse artık 7 yıllık zenginsiniz demektir. kabul etmezse
BİLMEK İSTEMEZSİNİZ.

Ve gelelim şu konuya türkler buna benzer bir ayin denediler ancak bu mumlu ve bir sürü sözden geçiyor 2 kişiler arkadaşlarının boş evini kullanıyorlar. Korkutan ise bunu cin tozu kullanarak yapmaları.Hayır yalnış anlamayın cin tozu koruyucudur ve bu cin tozu çoğunlukla tehlike arz eden konularda kullanılır. benim size önerme sebebim ise daha bilginizin fazla olamamasıdır.Bunlar mumları yakıyoorlar sonra da ayini birisi söylemeye başlıyor. diğeride inançlı olmalı. eğer inanmazsa ne şeytan nede bir başka yaratık odayı ziyaret eder. Ve beklenen oluyor ŞEYTAN ODAYA GELIYOR yada ona benzer bir yaratık. Odanın duvarlarında gezinen gölgeler görünüyor. Türklerden birisi öyle çok korkuyor ki çemberden dışarı çıkacakken diğeri durdurup ritüelleri hatırlatıyor. duvarlarda fısıltılar dolanmaya başlıyor. ayin korkutucu olmasın diye gün ışığında yapılıyordu sonra aniden odadaki pencerelerde siyaha büründü. artık oda karanlıktı tek aydınlatan şey mum ışığıydı. artık geri dönüş yoktu ama bizim türkler korkudan ayini bitiremediler bile artık ölüm enselsrindeydi. korkudan kardeş olan bu adamlar aralarında konuşup sırayla dua okuyorlardı. şeytan aniden duvarlardan çekildi mum ateşi duvarlara kadar yükseldi ve tavanı karartıcak kadar yüksekte durdu. mum sönecek kadar küçüldü.
birden odanın kapısının önünde bişey belirdi ve orda doğruca bizimkilere bakıyordu. üçgen kafalıydı bu yaratık bir cindi cinler üçgen kafalı bir biçimdedir ve sürekli parlarlar bunu nerden mi biliyorum eskiden cinleri gördüklerini söyleyen insanlar üçgen kafalı olduklarını söylerlerdi. Ve bide şu aralar bi kitap vardı ismini unuttum cinlerle ilgiliydi onun kapağında uçgen kafalı parlak bişey var. sırf bu yüzden raflardan kaldırıldı...

bizim türkler korkuyla daha çok dua okuyorlardı. Gıtmediğini görunce ezanı beklemeye karar verdiler yaklaşık 10 dakika kalmışdı. ezan okunduğunda cin veya siz ne diyosanız o şey işte ortadan kayboldu ve kardeşler bidah böyle bişey yapmamaya yemin edip tövbe ettiler.

anlattıklarım tamamiyle gerçektir.

yapmak istiyorsanız içtenlikle inanmanız gerekmektedir.
yada geceyi bekleyip sadece sihirli sözleri söyleyip ölümü bekleyin...

BüyücülükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin