Capitolul 1

34 6 0
                                    

Inca Lenevesc in pat . La ora asta trebuia sa fiu la scoala , in ora de biologie , dar ma simt cam rau . Intr-un final m-am ridicat si mi-am facut rutina zilnică . M-am îmbrăcat intr-o pereche de blugi negrii , însoțiți de camasa mea bleumarin . Mi-am întins parul cu placa si l-am lasat pe paste . Mi-am luat ghiozdanul si am coborât jos , unde părinții ma așteptau cu micul dejun .
M-am Așezat pe scaunul din lemn si mi-am luat portia de clătite .
-Esti pregatita ? Nu o sa ne vedem mult timp ! zise mama .
-Pregatita pentru ce ? Scoala ? Mama , fac doar 6 ore pe zi , sunt in clasa a 12- a ... zic asta chicotind .
-Nu i-ai spus ?! se rasteste mama la tata , nervoasa .
-Nu am avut ocazia ! Ce va spune , ca o vindem ?! tipa tata .
-Ce se intampla ? zic curioasa .
-Scumpo , vei merge in Equator , la Cercul Iubirii . zice mama curgandu-i o lacrima pe obraz .
Nu pot sa cred ! Stiam totul despre Equator si despre Cercul Iubirii , doar părinții mei cercetează acest joc . Este o tâmpenie . Sa lupti pentru dragostea ta pe care ai cunoscut-o acum cateva secunde , doar ei fac perechile , pana esti omorat ! Daca se intampla ceva cu mine ? Chiar nu le este frica sa ma piardă ?
-Scumpo , ne pare rau , autocarul va venii in 10 minute , bagajele sunt făcute de mama ta ! Ne cerem scuze , dar asta este situația ! zice tata .
-Ce situație , tata ?! Businessul vostru ma omoară ! Va urăsc ! tip cu lacrimi in ochi .

Evan's POV
Ma îndreptam spre autocarul negru . Ce prostie ! Cercul Iubirii e o tâmpenie , iar mama nu înțelege asta , asa l-a cunoscut pe tata , si vrea sa am si eu o " iubire a vieții " .
Fumez in continuare , intrând in autocar . Ii fac o privire in semn de plecare mamei si tatălui meu pe care acum nu ii mai consider părinții mei .
Autocarul a plecat imediat , sa il ia si pe celălalt concurent pierdut de speranța .

Madison's POV
Imi șterg lacrimile si imi iau valiza . Ies pe ușa urmată de părinții mei . Am urcat in autocar , spunându-i un " pa " mamei si tatălui meu . M-am Așezat in spate , pe un loc unde nu avea pereche . Am dormit tot drumul . A fost plictisitor , mai ales ca un cuplu mai aveau putin si se mâncau reciproc pe aceea bancheta . Am adormit repede , uitându-ma la " peisajul " celor doi .

***
-Hei , trezirea ! zice șoferul autocarului .
Mi-am luat rucsacul si valiza si am iesit din autocar .
Arata asa ciudat , era o clădire ca un castel pe un munte imens . Ne-am dus in Șir indian la camerele noastre . Se pare ca stăteam cu o fata blonda , destul de draguta . O chema Xenia , un nume cam ciudat . Parul blond , ochii albaștrii , si un stil vestimentar decent si drăguț .
-Buna , eu sunt Xenia , imi pare vine sa te cunosc ! zise blonda , cu un zâmbet larg .
-Hm , hei , eu sunt Madison ! zic schitand un zâmbet .
Ne-am " cazat " si apoi ne-am îmbrăcat in echipamentul necesar .
Am coborât jos la parter , afara . Organizatorul Cercului Iubirii , ne-a Așezat in rând .
-Buna toata lumea , eu sunt Ivan , organizatorul ! zice . Acum , sa facem echipele . spune cu un ranjet diabolic .

Acesta a fost capitolul unu :** ! Sper ca va place <3 ! Lasati-mi păreri in comentarii , si voi pune NexT curand , va pup <3 !
P.S: La media il aveti pe Evan <3 .
Xoxo ,
Deni :*

The Circle Of LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum