Öncelikle merhaba ben bi genç yazarım kendimi tanıtayım Adım Leyla. Şimdi soracaksınız kimdir bu Leyla anlatıyım :Daha küçük yaşta annesi kanserden kaybeden bir kız annem yaklaşık bir sene boyunca kanser ile savaştı annem çok dayanıklı bir kadındı ama onunla baş edemedi ve annemi kaybettim.Annem öldüğünde ben daha 4 yaşındaydım. Artık evde abim ben ve babam yaşıyor olacaktık. Babam anneme fazlasıyla aşık bir kadındı ve annemsiz yaşamayı kaldıramadı ben 6. yaş günümü kutladıktan 8 ay sonra babamı kaybettim. Annemsiz yaşamak zor geldi yapamadı kendini sigarayla bir etti sigaranın dumanı gibi babamda gökyüzüne karıştı gitti. Artık ikimiz vardık bir abim ve ben. Ben şuan 16 yaşındayım lise okuyan başarılı bir kız. Abim babam öldüğünde 15yaşındaydı lise iki öğrencisi ve şimdi 25 yaşında başarılı bir mimar. Annem hep dermiş benim oğlum mimar olucak yaşadığım evi o tasarlıcak ben hatırlamıyorum seneler önceyi unutmadığım tek şey meleğimin öldüğü gündü. Ah be annem nasılda yetim bıraktın bizi. Babamın ölümünden sonra abimle birlikte annanemle yaşamaya başladık. Sonra abim ünüversite için il dışı-yurt dışı gibi bir çok yere gitti ben annanemle kaldım. Abim döndükten sonra eski evimize geri döndük hiç bir eşyanın yerini değiştirmedik herşey aynıydı. Ben çatı katındaki odada kendi dünyamı yaşarken abim bi alt kattaki odada kalıyordu ve tabi abimin odasının karşısındaki oda kilitli olan oda. O odanın anahtarı abimde bile yok sadece bende o oda annemle babamın odası kimse giremez. Abimin çevresi çoktur hep arkadaşları gelir o yüzden o oda kilitli ve ben çatı katındaki dünyamda yaşıyorum. Abimin böyle olduğuna bakmayın o babam öldükten sonra çok değşti içine kapanık oldu hiç bişeyini anlatmaz ama herşeyimi dinlerdi.Abim benim herşeyim oldu. Artık abi kardeş geçiniyoduk. Birgün ansızın kapı çaldı nerden bilebilirdim kapıyı çalanın hayatımı değiştirebileceğini ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeyden Biraz
ChickLitKüçük Yaşta Abisiyle Tek Kalan İki Yetim Ve Beklenmedik Olaylar Günebileceği Tek Kişisi Abisi