Ben Amanda

289 11 5
                                    

Amanda üzerinde pembe bormozuyla, yüzünde maskesiyle masaj koltuğuna yayılmıştı. Kardeşinin küçük köpeği Thief hızla geldi, üzerine atladı ve yüzünü yaladı. Amanda sinirle bağırdı,

A: hey Thief neyapıyorsn?!! Maskemi berbat ettin. Seni kesip sosis yapmak istiyorum!!!

Kardeşi Diana içeri girdi.

D: Hey Amanda benim minik thiefimden ne istiyorsun?

A: Senin aptal Thiefin benim maskemi bozdu. baksana halime heryerim salya ve yosun maskesi oldu...

D: Ne var halinde? Sen hep böyleydin; böcek suratlı, salyalı, yeşil yeşil...

Amanda ayağındaki terliğİ çıkarttı ve Diananın kafasına fırlattı.

D: Uff acıttı yaa...

A: Sensin yeşil yeşil. Ben hep güzeldim,güzelim

D: Aman iyi be güzelsin tamm . Onca estetikten sonra nenemde güzel olur zaten.

Amanda tiz, güçlü aynı zamanda uzun bir çığlık attı.

A: Dianaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  bir daha estetikle ilgili bir şey söylersen seni öldürürüm. Ben sadece brnmu düzelltirdim. o da sağlık açısından şurada (burnunu gösterek) bir et parçası vardı onu aldırdım.

D:Hıhı evet ayrıca kulaklarında, yanaklarında ve dudaklarında da estetik var o da estetik bile sayılmaz dimi?

A: Yeter ama haddini aşıyorsun sen bun estetik değildi. Özel bir gazla… bi dakika yaa bundan sanane çık odamdan hemen şu küçük şeytanınıda götür

D:Aman çok meraklıydım sana. Gel Thief gidiyoruz.

A: Hadi caım anca gidersin. Ah aptal şey. Allahım Beğin dağıtırken şu salak kızı niye unuttun?

Amanda söylene söylene lavobaya gitti ve maskesini sildi, duşa girdi.

Mağaza GörevlisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin