Geass

115 5 1
                                    

Lelouch'un teröristlerin aracına binmesiyle uzun bir yola çıkar...1 saat sonra bir patlamayla yola savrulur hafif yaralar alan Lelouch bir ormanda olmasına rağmen o kızı tekrar görür ve ona seslenir kız yine birden ortadan kaybolur.Lelouch birden yere düşer ve bayılır...Rüyyasında gördüğü ise o kızdır.Kız sessiz bir şekilde ona:
-Güç istiyorsun değilmi?...öyleyse senle bir anlaşma yapalım...acaba Kralların gücüne sahipmisin?...Kralların gücü Geass ı istediği kişiyi direk gözüne bakarak sadece 1 komutla istediğini yaptırabilir.Umarım bu gücü kullanabilirsin Lelouch.

Lelouch un gözünde kendisi farketmeden V şekline benzer bir işaret oluşur ve Lelouch kıza dönerek.

-Bir dakika...sen kimsin? Nerdeyim ben... ismimi nerden biliyorsun?

-Benim adım C.C ve senin hakkında birçok şeyi biliyorum Lelouch.

-Dur! bekle nereye gidiyorsun...

Lelouch homurdanarak sağına doğru baktığında oracıkta bir MECHA denilen savaş araçlarından bulur.Nedense boş olmasına rağmen kod anahtarı içindedir.Lelouch bunu kendi ve teroristler için bir fırsat olduğunu düşünür.Belkide bu sayede Britanya imparatorluluğunun Japonya üzerinden çekilebilineceklerini düşünür.Lelouch sessiz bir şekilde MECHA'ya biner ve teroristlerin savaştığı yere gider.
Terk edilmiş bir binanın içine girerek Telsizden teröristlerin fonksiyonunu bulup onlara nerden ve nasıl saldırcaklarını söyler.Lelouch bire bir dediklerini yapan Teroristler savaşı Britanya hükümetini yenerler.
Bunun üzerine teroristler Telsizden "Sende kimsin" demesine rağmen Lelouch rahat bir şekilde kendi kod adını verir.
-Ben Zero yum sizi zafere ulaştıracak benim.

-Ho...Ho...Ho noluyo nasıl zafere gideceğiz biz?

-Şimdi anlatacak durumda değilim siz sadece arkanızdaki tren raylarını takip edin orda bir sürü Mecha bulup kendinize alabilirsiniz...

Teröristler bunu duyduktan sonra koşa koşa devam ederler ve mechaları bulurlar...

Code Geass: R1 devrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin