Cunoasterea

65 1 2
                                    

Salutare!Eu sunt Maya..deja am 19 ani si sunt la Liceu..Nu aunt bogata dar..sa zicem..Povestea mea a inceput intr-o vara frumoasa..eu..stateam in curte langa piscina..eram imbracata foarte subtire..era foarte cald..deodata ma suna cineva..era Elly..cea mai buna prietenaa a mea..am raspuns.
---Conversatia apelului---
[Elly]Alo,Ce mai faci?
[Eu]Uite bine..ma plimb..tu?!
[Elly]uite stau pe șezlong..
[Eu]Bine..uite..(elly ma intrerupte)
[Elly]Uite..vroiam sa iti spun ceva..
[Eu]Ce?
[Elly]ma gandeam..sa..ee..las-o balta..
[Eu]ce este??!!
[Elly]ok..parinti mei o sa mearga cu avionul in Hawaii si pe mine ma lasa acasa..ma gandeam sa stau la tine..si dupa sa dorm acasa..sau sa dorm..la tine..cum vrei tu..tu decizi..
[Eu]Sigur!!Nici o problema!
[Elly]Ok parinti mei pleaca maine dimineata pe la 10:48.
[Eu]vi atunci la mine dimineata??sau te las sa mananci..etc..etc..
[Elly]vin la tine direct..
[Eu]ok..paa..ne vedem! Te pup!
[Elly]ok..paa!!si eu la fel
---conversatia apelului terminata---
Eu zicand răzând..:off ce grea e viata asta xD :D
Se facuse seara si eu ma duceam in pat..ca de obicei are.sambata trebuia sa fac dus pe la 23:37..eu m am gandit sa ma uit la telecizor pana trece timpul..era 20:47 ..primisem un mesaj de la cineva..am verificat..
---conversatia---
[???]Buna papusa..ce faci?
[Eu]cine esti?!!!
[???]draga mea..nu iti spun..daca iti voi spune vei sti..
[Eu]zi-mi macar cum te cheama!
[???]Chris..fericita?!..draguta mea..
[Eu]..umm..te cunoac oare..
[Chris]poate..
[Eu]ok....
Sunt speriata nimeni nu a mai vacut una ca asta..oare e Elly?!nu se poate
.ii voi arata si maine ei...(in mintea mea)
---conversatie terminata---
Ok..peste putin timp ma suna Chris sau..anonimul..necunoscutul..ma rog..
(In mintea mea..:de ce ma suna?!oare sa ii raspund?neee...ce tot vorbesc vreau sa ii aud vocea..)
---raspund---
[Chris]buna frumoasa mea ce faci?
[Eu]bine frumosule tu?
[Chris] uite vorbesc cu tine..
[Eu]si eu la fel.. :D xD
Chris incepuse sa rade..avea o voce sexy si un ras minunat..
[Eu]ce ai zice sa ne vedem?!
[Chris]nuu!
[Eu]de ce??! Macar o poza!
[Chris]nu nu nu ..si nuu!
[Eu]off..caposulee..
[Chris]bine..capoaso..
[Eu]Heeii!
[Chris]bine ..bine....gata..
[Eu]mai vorbim..
[Chris]bine papusa..
[Eu]bine..papusarule!!!
[Chris]paa.!
[Eu]pa iubitule!
---conversatia terminata---
Era deja 23:37..trebuia sa ma duc sa fac dus..am facut dus si hainele mele erau in camera..mi am pus prosopul pe mine..cand am ajuns in camera am primit un mesaj..era de la chris anonimul...am scapat din greseala prosopul din greseala..
[Chris]mamaa..mamamaa...ce bunaciune..
Stai ce?! Ma vede?!?!?
Mi am luat hainele si m am dus sa ma schimb in baie..apoi mi s a facut foame si m am dus jos in bucatarie sa mananc..dupa ce am mancat am vrut sa urc sus..am primit un mesaj..era tot de la chris..
[Chris]vino sus sau vin eu dupa tine..
Am mers sus..credeam ca e in baie..nu era..era defapt in camera mea in spatele usi..m am dus in camera mea ..si am stat le pat chiar daca nu stiam unde eram..patul era de 2persoane..deci incapeam..deodata chris a sarit pe mine..sarutandu-ma si facundu ma sa il plac..chiar a reusit imi placea putin de el..
I am zis:
[Eu]chris stiu ce vrei..
[Chris surprins zice]umm..ce?!
[Eu]acum voi incepe pentru tine
M am dezbracat. In bikini l am dezbracat si eu in chiloti :D si am inceput sa ma iubesc cu el sa ma sarut..dupa putin timp i am spus:
[Eu]mai chris ..daca tot sti cine sunt..spune mi ceva despre mine..
[Chris]pai ai 19 ani..te cheama Maya Listone..locuiesti singura..esti la liceu..
Ai luat carnetul de soferi..esti..sexy(eu stai ce?!a spus ca is sexy?asa e ceva bun)si cam atat..sriu multe dar daca ti as spune mai multe vei inebuni si vei sti cine sunt..
[Eu]wow chiar ma cunosti chris..sa sti ca stiu cine esti..
[Chris]umm..cine?!
[Eu]esti Chris Stower ..cel de la gradinita..
[Chris]off..la naiba m ai prins..acum daca tot ai vrut sa ma vezi iti voi arata fata mea..(era musculos..sexy..)
{Voi pune o poza in capitolul al 2lea}

Cam atat dragilor!sper ca v a placut!lasati un comm! La 10 comm incep capitolul al 2lea!!paa!
Va pup pe toti!!paaaa!!!
Ana❤

Lumea PerfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum