'' Anne gitmesek olmaz mı ? Banane düğünden ! ''
'' Aa olmaz öyle canım . Hem gitmemiz lazım o bizim Hayriye Teyze ' nin kızının komşusunun ölen oğlunun karısının kız kardeşinin kocasının abisinin düğünü !
'' Yok Artık . Ebemin ta...
'' Şşş baban duyacak ayıp kızım !
Nereden çıktı şu düğün Allah aşkına ! Zaten oldum olası Düğünlerden nefret etmisimdir. Gereksiz gereksiz şeyler . Hele o kadınların ortaya çıkıp düğün havasıyla oynaması dayanılmaz bir şey değil . He bir de ortada aptal aptal dolaşan çocuklar yok mu ! Iyy düşüncesi bile iğrenç !
Annem bagirmadan giyinip aşağıya inmem lazım . Ayrıca dışar düğünü olacakmış . Hava da yaz . O zaman coolluğumuz başlasın !
Hemen gardıropumun karşısına geçip ne giyecegimi düşünmeye başladım .
'' Buldum İspanyol paça kot pantolon , kisa kol mavi t- shirt altinada parmak arası terlikler . Saçımi da sıradan bir topuz elime de iphone 6 alayım kulaklığı unutmamak gerek . Evet hazırım .''Hemen aşagiya indim . Annem sinirli sinirli yüzüme bakıyordu . Aman Aman !
'' Bu ne hâl Defne ! ''
'' Boşver canım böyle çok iyiyim ! Hadi Valide sultanim gidelim .
'' Peki peki ...Arabaya binip yol aldık . Ben pencereden bakarken hayatımı düşünmeye başladım .
Liseye gidiyordum ve yaz tatilindeyiz . Liseyi hiç bir zaman kafama takmadigim halde hep üstün başarıyla bitirmistim . Şimdi son sınıfa gecmistim . Okulumda çok fazla ünüm var . Bir arkadaş çetem var; Cemre , Okyanus , Ateş , Mercan , Barış , Savaş , Hayal . Biz kardeş gibiyizdir . Onlar benim her şeyim lan !
Neyse ...Dugunlerden nefret ederdim . Bunaltici bir havası var .... Ayrıca küçükken düğünde bir erkekle anım vardı . Kötü bir aniydi . Bu kötü olaydan sonra erkeklerden nefret ettim . İşte iğrenç anim ...
'' Defne geldik kızım !''
'' Tamam anne ! ''
Off iste Cehennem e geldik . '' Welcome to Cehennem mk !Dışarıda bulunan sandalyelerden birini alip kaptım ve direk oturdum . Bir şey dikkatimi çekmeye başladı . Bir genç adam bana bakıp duruyordu . Çok yakışıklı diye içimden geçirdim . Neyse Kulaklıklarımi takip rap dinlemeye başladım . Bu arada bana dikkatini ağırlaştırmis bir şekilde bakıyordu . Ne yani hiç mi düğünde rap dinleyip söyleyen biri görmedi !? Aman boşver gitsin !
Ben insanlardan nefret ettiğim için insanlardan nefret ederim :)Neyse sen beni bırakta bu DJ nerde mk. Aslında gitmesi iyi oldu . Bu şarkılar da ne ? Tiksinç!
Aslında biraz oyun oynasak fena olmaz değil mi ?
Cool bir şekilde sandalyemden kalkarak DJ ' nin bıraktığı müzik setine doğru yol aldım . Annem meraklı gözlerle bana bakarken ''ben de ona sakin ol çok eglenecegiz '' bakışı atiyordum. Hemen yerime geçtim ve tüm ayarları yaptıktan sonra millete seslendim :
'' Madem DJ tuvalete isini gormeye gitti o zaman bize de müzik açmak düşer dimi ?'' Diyerek Kanye West Jay Z- ''Niggas in Paris '' şarkısını açarak cool bir şekilde şarkıya eşlik etmeye başladım . Etrafimdaki yüzler tam olarak - rezil , kepaze - kelimelerini tanımlıyordu . Tam orta parmak cekecekken bana sinirle bakan ayrıca yanıma koşarak gelen DJ gözüme takıldı . Yüksek sesle''' WHAT THÉ FUCK '' cümlesini savurdum .
Ah hadi ama Allahım şimdi sırası mıydı ? Onun şuan tuvalette olması gerekirdi .
Hemen aşagiya inip DJ ye kafa tutmayı düşündüm . Evet kafa tutacaktim .'' Buyrun bana mı bakmistiniz ?'' Diye lafa başladım .
'' Evet sana bakmistim bücür ! Ne diye ortalığı karistiriyorsun ?!!''
'' Çünkü milletin kulaklarını aglatiyorsunuz . Ben de adam gibi bir şarkı açtım ne ortalığı karistirmasi !!''
'' Anladım seninle ugrasamayacagiz! Şimdi defol! ''
Lan ben bu adamı öldürürüm!Tutmayın beni ! Bu arada annem ve babam endişeli gözlerle bana bakıyordu . Onlara'' siz gidebilirsiniz ''diye bağırdım . Gitmemekte kararlilar sanırım . Neyse'' Sanane lan ebesini Fuck ' tigimin !!'' Diye hızla gurledim . Aynı hızla oradan uzaklaştım .
Arabaya geldiğimizde anne ve babamın bagrislarindan bıkarak uykuya dalmaya çalıştım .
DENİZ 'DEN
Bu akşam bir arkadaşımın düğününe gidecektim .
Düğün yerine geldigimizden beri gözümü alamadigim bir genç kız
vardı . O kadar farklı ve güzeldi ki ... Dillere destan . Ayrıca acayip bir kıza benziyordu . Çünkü ..
Saçında bir topuz , altında İspanyol paça kot pantolon ve ayaklarında da bilin bakalım ... parmak arası terlik . Bunları başkası giyse bu kadar cool durmazdi .
Bir ara göz göze geldik . Ama hemen kulakliklarini takıp anladigim kadarıyla rap söylemeye başladı .Ve sonrası ise tam bir gülünçtu . Bu kız bir harika dostum . DJ nin yerine geçip müzik açması , insanlara ve çocuklara iğrenir bakışı atması , hiç bir şeyi kafasına takmayarak eglencesine bakması ve sonunda Dj yi görüp küfür etmesi ona kafa tutması ...
ÇOK ETKİLEYİCİYDİ ! ONU TEKRAR GÖRMEK İSTERDİM !Arkadaşlar bazı küfürler için özür dilerim . Hikâyenin komikligi için yazmam gerekliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACAYİP KIZ
Teen Fiction'' Neden ? Sen hiç düğünde kız topuzu yapan , kot pantolon altına parmak arası giyen , lanet olasıca düğün havası çalarken kulaklık takıp rap dinleyen ,etraftaki çocuklara iğrenir bakışı atan , hiç mi kız görmedin ?'' '' Senin gib...