#6
Un nou capitol !PICA-Decembrie, Ianuarie, Februarie
Persoanele nascute sub semnul inimii negre sunt generoase, inteligente și preocupate de cauze umanitare. Sunt muncitoare, au o voința puternica și sunt deosebit de ambițioase în tot ceea ce fac. În carțile de tarot, simbolul corespondent este spada, unealta celor curajoși, dar și a celor încapațânați. Nu de puține ori, persoanele de pica sunt interesate sa preia puterea și sa dețina controlul, fiind convinse ca se descurca mult mai bine decât alții. Într-adevar, sunt organizate și au abilitați de lider, dar pot fi și egoiste.
CUPA - martie, aprilie, mai
Inima roșie este simbolul celor sensibili, emotivi, tandri, devotaâi și iubitori. Se spune ca aceste persoane vor avea toata viața un suflet tânar, mereu îndragostit de o idee frumoasa sau de planuri îndraznețe. Unii dintre ei sunt romantici incurabili, alții sunt înclinați sa ia totul în joaca. Uneori, te poți baza pe ei, alteori, te vor dezamagi, pentru ca sunt prea comozi și împraștiați. În cel mai rau caz, pot fi acuzați ca sunt iresponsabili, dar niciodata nu vor face rau intenționat cuiva.
TREFLA - iunie, iulie, august
Curioși, sociabili, comunicativi și creativi, în câteva cuvinte poți avea portretul general al nativilor de trefla. Sunt oamenii intențiilor frumoase și ai ideilor revoluționare, dar puțini dintre ei reuțesc sa duca la bun sfârțit ceea ce încep. Iubesc adevarul, încearca sa fie mereu corecți și fac tot posibilul sa îi ajute pe cei din jur, daca merita. Sunt persoane deschise și avide de noutați, gata oricând sa încerce noi experiențe. Uneori, însa, pot fi obositori cu firea lor curioasa și iscoditoare.
CARO - septembrie, octombrie, noiembrie
Principala trasatura de caracter a nativilor de caro este spiritul practic. Nimic nu conteaza pentru ei, daca nu le este util sub o forma sau alta. Sunt materialiști, riguroși, calculați, prețuiesc banii și bunurile de valoare și le place sa faca investiții cu potențial în viitor. Se straduiesc sa câștige cât mai mult din munca lor și sa dispuna de un buget pe masura ambițiilor. Cei care nu reușesc acest lucru risca sa devina avari și egoiști.
Află numărul carții tale norocoase
DECARII - între 1 și 6 ale lunii
Daca te-ai nascut în primele 6 zile ale lunii, cartea ta norocoasa este Decarul, simbol al oamenilor dinamici și întreprinzatori, șarmanți și sociabili. Decarul mai este cunoscut și drept cartea "Învaâatorului", a celui care îâi ofera cunoștinâele, dar este dispus sa înveâe și de la alâii. Sunt persoane abile, carieriste și au adesea succes în viața cu firea lor deschisa. Din punct de vedere fi nanciar, cel mai bine le va merge daca ar lucra pe cont propriu sau daca ar avea o afacere.
VALEȚII - între 7 și 12 ale lunii
Cu o fire creativa și idei progresiste, persoanele nascute în saptamâna Valeților vor ieși mereu în evidența și vor avea mult de câștigat în viața. Sunt inteligenți și versatili, se descurca în cele mai difi cile momente și le place sa fie apreciați pentru reușitele lor. Sunt sociabili, dar își pazesc viața personala și nu își dezvaluie niciodata adevaratele intenții. În dragoste, sunt adevarați "Don Juani", cuceritori, darnici, dar și infideli. Mulți dintre ei trebuie sa învețe sa faca și compromisuri...
DAMELE - între 13 și 18 ale lunii
Ușor exigente, ușor înfumurate și foarte serioase, damele sau reginele carților de joc ascund, totuși, un suflet cald și generos. Sunt persoane directe, care îți spun verde în fața ce gândesc despre tine și nu își ascund intențiile. Daca le accepți așa cum sunt, cu toate calitațile și defectele lor, vor fi prieteni de încredere pentru toata viața. Chiar daca au un aer princiar, damele știu sa te asculte și sa fie alaturi de tine în momentele grele. Sunt familiste convinse și fidele în dragoste.
REGII - între 19 și 24 ale lunii
Personalitați puternice, care atrag atenâia și se impun în orice context, nativii acestei perioade își traiesc viața dupa propriile reguli, fara sa țina cont de dorințele sau principiile altora. Se spune ca sunt încapațânați și inflexibili, ca toți regii, dar știu sa fie și înțelegatori, daca au ceva de câștigat. Contrar așteptarilor, banii îi intereseaza mai puțin, în schimb sunt încântați daca sunt admirați și iubiți. Pentru "regi", e mai important sprijinul moral, decât cel material.
AȘII - între 25 _i 31 ale lunii
Sunt oamenii inițiativelor, interesați de tot ce este nou, modern și provocator. Firi independente și puternice, au tendința sa se izoleze, daca nu își gasesc prietenii potriviți sau daca nu au alaturi o familie iubitoare. Mulți dintre ei ramân burlaci mulți ani și se hotarasc cu greu sa își împarta viața cu cineva. Pâna și în cariera, vor reuși daca vor lucra pe cont propriu sau daca nu vor împarți responsabilitațile și puterea cu alți colegi.
CITEŞTE ŞI...Cum cureți cănile pătate
10 căței care îți vor face ziua mai frumoasă
Întâmpină toamna cu GLAMOUR de septembrie
Cum scoți guma de mestecat de pe diverse obiecte și din păr
Pe unde am mai fost prin țară...
Trucuri de curățenie dezvăluite de menajerele din hotelurile de lux
Ce să faci ca să nu te înşele niciodată, în funcţie de zodia lui
Cum sa slabesti 5 kilograme intr-o saptamana
Cum scapi de celulită. Cele 3 soluţii ale lui Carmen Brumă
Dacia merită felicitată. Iată cea mai nouă performanță a constructorului român.
CITEȘTI
Zodiile-Lucruri Amuzante
RandomHey eu sunt Andreea asta este a II a carte a mea...Mda....pentru acesta carte m-am gandit sa fie despre zodi dar sa fie si amuzante ! Eu sunt Varsator si sunt zodie de vant ! Ma voi semna cu ~Deea~ ~Deea~