Loc de suflet

30 6 1
                                    

Goneam pe autostrada cu mai bine de 200 km/h. Deja m-am obisnuit sa merg cu motocicleta si sa-l simt pe Harry asa aproape de mine,iubesc senzatia asta. Baiatul acesta m-a fermecat cu gesturile acestea atat de frumoase. Are o personalitate puternica,un suflet mare,este un om bun,doi ochi superbi,bucle jucause si gropite perfecte de pupacit o zi si noapte pana la finalul vietii.
A oprit brusc motocicleta.
- Inchide ochii! Imi ordona si l-am ascultat. Am ajuns! Acesta este.
- Ce este? Am deschis ochii usor.
- Locul meu de suflet,locul care ma linisteste,locul de care nimeni nu mai stia pana te-am cunoscut pe tine. Spuse dulce.
Am vazut cateva capite de fân si un teren special amenajat.
- Sa mergem in hambar. Propuse in timp ce eu admiram herghelia.
- Harry,ce semnifica pentru tine acest loc? L-am intrebat uitandu-ma in ochii lui.
- Este herghelia pe care mama si tatal meu o aveau. Imi amintesc ca veneam des aici. Asa am inceput sa iubesc caii,sunt niste fiinte minunate si totodata speciale pentru mine,la fel ca tine! Am zambit la auzul acestor cuvinte spuse din inima. Acum doi ani am incercat sa pun hergelia in miscare dar nu am reusit. Am cumparat cai,am angajat ingrijitori dar nu e usor sa te ocupi singur de toate lucrurile. Mi-as fii dorit sa fac asta in memoria parintilor mei dar nu am reusit momentan. Este locul in care ma simt cel mai aproape de ei. Aceasta herghelia era motivul iubirii lor. Mama,Rosa pe numele ei a venit aici sa i-a lectii de echitatie iar tata, pe numele sau Harold, i le-a oferit. Chiar daca ea nu s-a lasat asa usor, el nu s-a lasat pana nu a fost a lui,erau niste oameni foarte iubitori dar Dumnezeu le-a pregatit altceva si sunt sigur ca si acolo unde sunt,sunt impreuna si se iubesc. De aceea te-am adus aici... Pentru ca simt ceva ce nu am mai simtit niciodata pentru o alta persoana. Destinul m-a facut sa te intalnesc!
Am incremenit la auzul vorbelor sale,este o persoana asa minunata! L-am sarutat lung pe obraz si i-am soptit la ureche un scurt si sincer "multumesc".
- Vreau sa iti prezint pe cineva drag mie! Ma luase de mana si ma trase spre hambar.
Am intrat si am zarit in fata mea doi cai inalti,musculosi,unu' negru si unu' alb care ne priveau fix. Harry m-a apropiat de ei incercand sa ma faca sa pun mana pe ei.
- Cel negru este Ronny,iar cea alba este Lola. Ei sunt cei mai buni prieteni ai mei care imi stiu absolut toate secretele.
Se intoarse spre cei doi cai admirandu-i.
- Baieti...Bine si fete! Spuse amuzat. Ea este Avril,fata despre care va spuneam ca m-a fermecat. Avril,vrei sa faci cunostiinta cu ei?
- Sigur! Am aprobat imediat.
M-am apropiat de ei si i-am mangaiat simultan. Erau foarte blanzi desi infatisarea lor nu imi spune asta. Seamana cu stapanul lor.
- Ma bucur sa cunosc doua fiinte minunate ca voi! Am spus privindu-i pe amandoi.
Dupa ce i-am mangaiat,m-am uitat in ochii lui si l-am imbratisat ca un copil fericit.
- Acum hai sa calarim,ingerasule! Chipul tau imi spune ca esti un ingeras! Ingerasul meu.
- Nu sunt chiar al tau dar cum spui tu. I-am scos limba ca un copil.
L-a inhamat pe Ronny si m-a ajutat sa urc dupa care a urcat si el.
- Relaxeaza-te,Avril! Totul va fii bine! Iti promit!
Am facut ce mi-a spus si m-am tinut bine de capastrul rosu. Era o senzatie minunata sa calaresti atat de sigura pe tine chiar daca Harry il controla pe Ronny si nu eu. Ma simteam in siguranta. Mi-a lipsit prezenta unui barbat sau a unui baiat de cand tata ne-a parasit pe mine si pe mama.
- Ce parere ai? Intreaba Harry incercand sa fie atent si la cal si la mine.
- Este cea mai minunata experienta de pana acum! Multumesc pentru tot,Harry. Este minunat!
- Nu ai idee cat de fericit sunt sa te aud spunand asta!
Harry s-a dat jos de pe Ronny si m-a ajutat si pe mine. Ma tinea in brate si a inceput sa ma invarta prin locul special amenajat pentru cai incat hainele noastre erau murdarite de praful ridicat in aer de Harry cat timp ma invartea.
- Hm... Exista o baie pe aici pentru ca m-ai dus in locuri fara baii pana acum? Am intrebat ironica.
- Langa hambar! Spuse amuzat. Merg cu tine! L-am vazut schitand un zambet pervers.
- Fa un pas si o nu o sa mai poti merge pentru cateva zile!
- Grabeste-te!
- Pff. Unde vrei sa ajungi?
- Vreau sa te duc acasa pana nu se intuneca.
- Nu e nevoie sa ma duci tu,pot lua un taxi! Am raspuns indreptandu-ma spre baie.
- Iar faci pe inabordabila? Spuse enervat.
- Chiar sunt!
Imediat am placat de langa el si m-am dus repede la baie. Am iesit si Ronny si Lola erau deja inchisi in boxa lor.
- Harry?! Nu il zaream pe nicaieri.
- Sper ca nu m-ai lasat singura pe aici,idiotule! Am asteptat un raspuns,dar nimic. Bine!
In urmatoarele secunde am simtit doua brate puternice si tatuate prizandu-ma de mijloc.
- Da-ma jos! Am tipat spre el.
- Si daca nu vreau?!
Am inceput sa ma zbat in bratele lui dar nu am reusit sa il misc.
- Doamne,ce copil esti! Spuse razand.
- Doamne,cat ma enervezi! I-am raspuns cu aceeasi moneda.
- Nu stii sa minti!
- Du-ma acasa! Am petrecut prea mult timp cu tine. Am spus cu o voce joasa.
- Chiar daca te duc acasa nu scapi de mine asa usor!
- Mor de frig! Da-ma jos! Vreau acasa la caldura! Aici sunt 15 grade.
- Sunt 17.
- Tot aia. Rase ca un dracusor.
Nu mi-a dat drumul pana la motocicleta incercand sa ma incalzeasca cum a putut mai bine. Tot drumul m-am ghemuit in spatele lui incercand sa ma incalzesc si tanjind dupa bratele si corpul lui fierbinte. A parcat in fata blocului meu.
- De aici ma descurc! Multumesc! Pa-pa!
- Haha. Sa o crezi tu!
L-am lasat sa ma conduca pana la apartament crezand ca asa voi scapa de el dar se pare ca planul meu nu semana cu al lui.
- Pa,Harry! Am spus deja enervata.
- Nu! Mi-a luat cheile din mana si a incuiat usa.
- Ce naiba vrei sa faci?
- Nu plec! E tarziu! Vreau sa dorm cu tine! Un ranjet pervers i-a aparut pe chipul sau de inger.
- Nu! Nu dormi aici! Te rog sa pleci! L-am impins spre usa.
S-a napustit asupra mea,izbindu-ma de perete si prizandu-ma de incheieturi. Buzele lui moi au coborat pe gatul meu fierbinte datorita lui. Corpul meu era in flacari. Baiatul asta e criminal de sexy! Am incercat sa il imping spre usa dar nu am reusit si drept pedeapsa m-a ciupit de fund.
- Mai impinge-ma spre usa si o sa vezi ca nu m-ai scapi! Spuse savurand din gatul meu.
- Bine,ramai! Dormi pe jos,sa fie clar!
- Mai vedem!
M-am indreptat spre camera pentru a imi lua niste haine curate.
- Ma duc sa fac un dus! Sa nu te misti de acolo!
- Eu zic sa iti pui lacat la usa daca nu vrei sa vin sa te savurez!
- Pff.
Am facut un dus cu apa fierbinte ce m-a scos din starea de frig si oboseala chiar relaxandu-ma. M-am intors la Harry imediat ce am terminat.
- Cine te crezi sa imi cotrobai prin telefon? Da-l! Am tipat la el.
- Iubitul tau!
- Iubitul meu?! Tu nu esti iubitul meu!
- Stiu ca vrei sa sari pe mine! La auzul acestor vorbe am vazut ca isi scose tricoul ce il aruncase pe canapea.
- Nu,nu vreau!
- Ba da,vrei! Acum ma duc sa imi fac dus! Sa fii cuminte,iubito!
- Nu imi mai spune asa! Am tipat sperand ca m-a auzit inainte sa intre in baie!
Acum am ceva de pregatit!

Multumesc pentru voturi! Astept parerile voastre! :* Ne vedem maine cu un nou capitol! :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum