RÜYA

208 9 0
                                    

O sıcak gecede rüyamda serinledimm.Rüyamda
onu gördüm yine okuldayız .. ben voleybool oynuyorumm ama gözüm onu ariyor. Bir an durdum ,o geldi .kalbimde bi çarpıntı oluştu. Bu AŞKmıydı. Yoksa bi hayranlık mıydı. Duygularımdan emindim.onu hep görmek istiyodum. Bence bunun adı AŞKtı. Geldi tam karşıma oturdu tabi ben oynayabilirmiyim sanki kasten yapıyor gibiydi. Ben maçta servis atıcaktım tam servisi attım onun kafasına geldi. İçimden bir parça koptu. hemen yanına koştum.bişeyin varmı dedim ,sinirle "bişeyim"yok dedi. Sanki sinirlenmiş gibiydi.ve bana senin biseyin varmı dedi. Ben o ara cok heycanlanmıstım.kekeleyerekk benim bişeyim yok dedim. Ben sana buz getireyim dedim.Buz almaya giderken çok heyecanlanmıştım.İlk defa onunla bu kadar yakın olmuştum.Buzu aldım .buz elimde resmen erimiş ti. O kadar cok terliyodum ki buzu yarı sına kadar erimişti. Geri ggidip bi daha aldım.gittiğimde o yoktu nereye gitmişti o güzel anı okulun zili bozmuştu ve okul çıkışına son dersti. Zarlla zorla dersi bitirdim eve giderken onu gördüm .arkasından bağırdım.

N.= bora
Oda durdu.
N. Niye gittin.
B.Seni bekleyemezdim
N. Ben sana buz getiriyorum.sen gidiyosun seni düşünüyorum ben ama sen nabıyosun gidiyosun o zaman ben şimdi gidiyorum.
Tam giderken ismail kolumdam tuttu ve beni kendine doğru çekti .kalbim o kadar çok hızlı atıyordu ki . Dışardan duyuluyordu .Bora bana

" gitme" deyip dudağıma yapıştı. O kadar güzel bir duyguydu ki. Anlatamam. O güzel rüyayı saatimim çın sesi bozdu .


Arkadaslar yorum yaparsanız beni cok mutlu
ederseniz♡♥;-):-D:-(:-(

ADI AŞK OLMALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin