Multimedyada ece var
Ece , gayet normal bir şekilde hayatına devam ediyordu. Arkadaşları ve ailesiyle çok mutluydu okull ! Okula gelince dersler çok da iyi deil tabiki. Sıradan 8. Sınıf oğrencisiydi ece. Ve ecenin hayatına gelirsek sırlarını anlattığı ve onu , dinleyen bir dostu var. Nagihann ! Ece nagihanı cok seviyordu ve tabi nagihan da onu. İkiside 8. Sınıf Öğrencisi olduklarından her dakika içinde stresdelerdi.
AHH bide Berk var tabii. Ecenin mahallesinde oturan yakışıklı çocuk. Ece her zaman o çocuğa bir ilgi duyardı. Ve bu konuyu sürekli Nagihanlada konuşurlar dı. İste bir gün Ece nin berk ' e olan ilgisi büyümüş dü. Bi kaç gün sonra nagihanla ecelerin evlerinde buluşup konuşmuşlardı.NAGİHAN: Ee ece berk isi ne oldu. Hala sadece ilgi mi duyuyorsun.
ECE: N- ne berki cnm sadece yakışıklı dedim abartma.
NAGİHAN: ece bnce bu kadar emin olma onu görünce nasıl hissediyorsun anlat bakalım.
ECE: off tamam. Anlatıyorum... Onu gördüğümde kalbim yerinden çıkıcakmış gibi hızlı atıyor... Sonra bastığım yer ayağımın altından çekiliyor gibi vee son olarak kalbime iğne batırılıyor.
NAGİHAN: waoww oo kızım sen aşık olmuşsun... :D (güldü)
ECE: yha nagihan sacmalamasana o bnm çocukluk arkadaşımmm.
NAGİHAN: canm arkadaşım hadi ben anlarımda o sözleri bide kalbine söylesene...
KİTAP YAZARI.
İşde öyle konuşmuşlardı...
Sonra nagihan evine gitti. Ece uyuyamayıp sabaha kadar düşündü durdu peki neyii Tabiki berk i...
ECE: ne yani şimdi ben aşık mı oldumm ? Sacmaa o benim arkadaşım olamaz dimi ya aman herzaman ki nagihan işde sacmaladı...
KİTAP YAZARI...
iste böyle konuşmuştu kendi kendine ece...
İlk bölüm arkadaşlar nasıl. Buldunuz bölümler tüm hızıyla devam edecek. Yorumlarınızı eksik etmeyin iyi okumalarrr..... :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mıyız biz ???
De TodoKİSİLER... ECE : hikayemizin tatlı güzel kızı ve aşık olan kız. BERK : Ecenin sevdigi erkek cocukluk aşkı... NAGİHAN : Ecenin en yakın dostu kardesten öte arkadaşı. Ali : Berk ' in en yakin dostu. hikayeye kişi alımı olabilir ileride