Bab 3

2.9K 10 0
                                    

Dalam kelas 5Star

Apahal aku xleh fokus ni.Haduhh dahlah final exam nak dekat,Sofea ni pun pahal cantik sangat,jenuh aku nk curi usya dia,satu apa yang Miss Fira ajar x masuk kepala.Aku tengok Faqwan di sebelah aku.Tekun je dia salin apa yang Miss Fira bebel tu.

"Wan jom gi toilet jap"
"Kau pegi la,dahla banyak Mrs Fira suruh salin kt whiteboard tu"

Faqwan ni kalau buat kerja memang takleh tinggal,ntah apala tu.Bukan penting sangat pon.Hahaha,penting sebenarnya sebab tu spot for final exam.Lek arr,nanti aku boleh je pinjam dia punya.Dalam bab-bab peljaran ni,Faqwan ni memang rajin sikit dari aku.Tapi aku lagi pandailah.Hehehe.Benda betul.

Kringg...

"Kau pahal rajin sangat tadi wan ?"

"Aku nak kalahkan kau dalan final exam ni."

Ceh ayat skema kau,hah wan kau belajar rajin mana pun,aku tetap top 5 dalam sekolah.Hahaha.Kereknya ayat.Nanti Allah tarik balik kan baru tau.Hahaha.

Kereta vellfire berwarna hitam menuju ke arahku.Aku dan Faqwan pun pergi la meninggalkan sekolah
tercinta.Uhuks,tercinta sangat.

"Pak Mat,hantar kitaorang dekat Pavilion je"

Pak Mat hanya menganguk.Pak Mat ni driver family aku.Opss bukan driver family,driver aku.Dah dekat 5 tahun dah Pak Mat jadi driver aku.

"Hah Pak Mat,kejap lagi saya call Pak Mat kalau nk blik"

"Baik,tuan"

Aku dengan Faqwan melangkah masuk ke dalam Pavilion.Hanya orang-orang ekslusif je yang boleh masuk sini.Mana taknya,air mineral kat situ pun dah Rm5 satu.Nikan pulak barang2 dekat situ.

"Nak makan kat mana ni Izz ?"

"Johny rockets la.Burger kenyang sikit kan"

Kami berjalan ke Johny rocket.Pahal muka Wan cam usya someone je,x share la dia ni.

"Wan share la,usya spa ?"

Faqwan memuncungkan mulutnya ke arah seorang remaja perempuan yang cantik.Nampak flawless jer.Wuissh tinggi jugak taste dia ni kan.Takpe wan kau kan hensem,senanglah dia nak kat kau.HAHAHAHA.

-Sorry sebab dah lama tak update.Btw thanks spa yang vote and baca ok.Love you all-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FuckWhere stories live. Discover now