Într-o zi pe când tatăl lui Kaleb, Jimmy, era la pădure după lemnele vieții, băiatul era în camera lui de la etaj citind dintr-o carte de incantații străvechi când a sunat telegonul fix
-Alo!
-Jimmy, vezi că vin după tine... le-am spus totul, îmi pare rău... să nu... pădure... Dute... Storm Town la ora... şi 30 de minute... în față la... acolo vei găsi... arme cu care... să... treaba... Grăbeştăte!...
Dintr-o dată se auzi un zgomot şi se întrerupse conversația. În următoarele clipe nici un sunet nu se mai auzi, Kaleb stătu nemişcat, când uşa de la intrare se deschise brusc şi se izbise cu putere de perete. Pe uşă intră trei oameni cu nişte tatuaje în formă de lup şi cu nişte semne ciudate la gât, începură să caute după ceva.
-Hei, Jimmy! Eşti acasă? Sunt eu, prietenul tău Bill.
-Taci naibi din gură şi caută "cutia"! se răsti un altul.
-Dar cine te-o pus pe tine şef, măi Neals? spuse Bill cu un ton rebel.
Atunci Neals se înfuriă şi se transformă într-un demon, îl luă cu o mână de gât izbindu-l de perete încât dărâmă peretele.
-Mai ai ceva de comentat? spuse după ce îi zmulse un braț.
Kaleb stătu nemişcat privind atent la cei trei care intraseră în casă. Începu să-şi dea seama că trebuie să plece de acolo. Dădu să se întoarcă fără să atragă atentie, dar podeaua de lemn scârțâi de parcă era blestemată.
-Cine-i acolo? întreabă Soka.
Kaleb nu mai ştia ce să mai facă, nu mai putea să se mişte de parcă era de piatră. După câteva secunde se auzi iar întrebarea
-Cine-i acolo?
Se făcu o linişte ca de mormânt, până ce Kaleb simți o mână pusă pe umărul lui stâng şi începându-l al strânge.
-A, deci tu erai, băiete, cumva ne spionai? întrebă Soka strângându-l mai tare şi trântindu-l de perete.
-Te-a trimis cumva Jimmy să ne urmăreşti? se răsti Bill, dându-i un pumn in stomac.
-Nnn nnu.
-Atunci de ce esti aici? Cumva esti fiul lui? întrebă Soka cu un zămbet pe față.
-Băiete, ai văzut cam multe, şi ştii cum se zice "Cei mult strică" spuse Neals luând toporul galvanian de pe spatele său.
Atunci se auzie dinspre pădure un foc de puşcă şi un glonț de argint trecu prin capul lui împrăştiind sânge negru peste toti. Apoi un glas se auzi dinspre uşa de la intrare
-Fiule, fugi!
Băiatu se smuci din strânsoarea lui Soka şi se îndreptă spre uşa din spate. Jimmy mai trase înca un glont care îl lovi pe Soka drept în inimă. Bill când văzu cele întâmplate urcă la etaj şi sări pe fereastră, apoi o luă înspre pădure.TO BE CONTINUE....
Lăsați în secțiunea de coment părerile voastre despre acest capitol şi greşelile făcute. Vă mulțumesc!
CITEȘTI
Vânătorul
Science Fiction"Kaleb este un băiat de 15 ani, înalt de 1,84, cu părul negru ca un tăciune şi cu nişte ochi verzi ca un smarald verde. El şi cu tatăl lui locuiau într-o cabană la liziera pădurii Westeros. Tatăl lui era un vânător...."