Capitolul 2: Vânătoarea

65 2 0
                                    

A doua zi de dimineață după ce mâncară nişte ciorbă de miel, Jimmy şi Kaleb intră în pădure să-l urmărească pe netrebnicul de Bill.
În pădure nu se auzea nici un sunet, pacea domnea peste tot.Copacii destinului se legănau uşor în bătaia vântului, doar cei doi vânători mai spărgeau din când în când linistea acea.
Toată ziua îl urmăriră pe Bill până spre seară când ajunseseră la un sat. Intrară în sat şi se cazară la un hotel. Barmanul curios din fire îi întrebă
-Ce vă avântură prin locurile astea uitate de lume?
-Comerțul, nevoia de bani şi altele! spuse Jimmy cu o ezitare.
Discuția se încheie brusc când intră pe uşă un om dur care se răsti la barman să îi aducă bere.
După ce mâncară cei doi, se duseră la camera lor şi se culcară pentru că erau obosiți. Pe la miezul noptii se auzi un țipăt de copil, toți se treziră şi ieşiră în stradă. Pe strada din fata hotelului era cun copil sfâşiat în bucăți şi cu un mesaj pe burtă
"Dacă nu părăsiți oraşul în trei zile, vă voi ucide, vânătorilor!"
Era un mesaj pe care localnici îl mai văzuseră de atâtea ori înainte şi îl tratară cu indiferența. Jimmy şi Kaleb nu păreau să fie speriați de amenințarea acea. În noaptea acea se hotărâră să rămână încă patru zile ca să-l caute pe Bill.
Zilele următoare trecură repede.În cea dea treia zi îl observară pe Bill într-un bordel, bând de cu zori dintr-un butoi cu pălincă. Îl ademeniră afară cu nişte țuică şi îl întrebară
-Tu ai fost cel care a lăsat acel mesaj? spuse Jimmy cu un ton mai ridicat.
-Nu eu am lăsat acel mesaj, ci un alfa care locuieşte în acest sat. O să muriți fincă nu ați plecat. Ha ha ha!
Apoi Kaleb îi zmulse capul şi îi dădu foc la trup.
Veni seara şi satul se afundă într-o linişte grozavă. Brusc în fața lor apăru un om de 2 metri care avea o înfățişare înfricoşătoare: avea un ochi de fier şi o cicatrice în formă de lună pe ochiul stâng, gura îi era acoperită de o eşarfă neagră.
În următoarele minute începu să se transforme într-un elementar de foc.

TO BE CONTINUE....

Lăsați în secțiunea de coment părerile voastre despre acest capitol şi ce este greşit. Vă mulțumesc!

VânătorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum