*ciikolataprensesii* ile röportajımız

49 5 3
                                    

Merhaba! Bugün ciikolataprensesii ile bir röportaj gerçekleştirdik. Kendisi çok sıcakkanlıydı ve çok eğlenceli bir röportaj gerçekleştirdik. Umarım aradığınız soruların cevaplarını bulursunuz!

Şimdi geçelim ikinci röportaja!

-İlk olarak kendinden bize bahseder misin?

₪Kendimden nasıl bahsetsem hiç bilmiyorum. Yani kendimi tanıtmayı pek beceremem. Fakat inatçı ve kitap canavarı dendiğinde beni gösterseniz yeterli olur sanırım.

-Peki Son Sayfa'ya nasıl başladın? İlhamın kimdi?

*Kuzenim Eylül sayesinde başladım ve her daim ilhamım o oldu. Eylül olmasaydı sanırım burada kitap yazıyor olamazdım.

-Neden gizem türünde yazıyorsun? Bak insanlar merak ediyor ama jfidks

*Ahahaha, aslında ben kendimi gizeme kaptırmış gibiyim. Yani macera çok seven bir insanım ve sıradan hayatıma hikayelerimle macera katıyorum jfjdkdk

-Anladım. Peki neler yapmayı seversin? Hobi olarak yani.

*Yabancı dizi izler ve kitap okurum. Cidden, hayatım dizi ve kitaplardan ibaret. Bazen arkadaşlarım zor dışarı çıkarır beni.

-Ahahaha anladım :) Peki korktuğun şeyler neler?

*Kesinlikle ailemin dağılması veya başlarına birşey gelmesi en korktuğum şey. Tabii bir de kurbağalar var.

-Kurbağalardan korkuyorsun yani?

*Sadece korkmuyorum. Iğreniyorum, sevmiyorum falan nfjsks

-Peki Son Sayfa ikinci kitabı olacak mı?

*Ah hayır, olmayacak. Zaten şu an bir seri okuyorsunuz. Son Serisi. Üç kitaptan oluşacak ve daha sonra başka denizlere yelken açacağız :)

-Anlıyorum. Ne zamandan beri yazıyorsun?

*Ben kendimi bildim bileli yazıyorum. Yani birşeyler karalıyorum sürekli. Kurgusu olmayan birçok hikaye var elimde.

-Bir tanesinden örnek verebilir misin kısaca?

*Daha çok blog tarzı şeyler yazmıştım. Mesela bir tanesinde bir kız internette dolaşırken bir blog görüyor. Çocuk hikaye yazıyor ve kendisine kitap kapağı yapacak birini arıyor ve bu kızda ona yardımcı oluyor falan.

-Aaa, konu güzel aslında. Devam edebilirsin?

*Bilmiyorum, belki bir gün. Sadece bir bölüm yazdım zaten.

-Peki. Arkadaşların ne diyor kitabın hakkında?

*Kuzenlerim ve arkadaşlarım her zaman yardım ediyor bana. Fakat ben hala Yeliz'ın elindeki kitapları bitirip benim kitabımı okumasını bekliyorum. Buradan da kuzenim Yeliz'e söylemiş oldum jfjdjsk

-Ahahah iyiydi bu hdhdjs. Peki. Röportaj için teşekkürler. İlerleyen zamanlarda umarım daha güzel yerlere gelirsin.

*Ben teşekkür ederim asıl. Umarım öyle olur <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazarlar ile RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin