Kapıyı çalıp girdim. Orta boylarda gözlüklü kirli sakallı bir adam ile babam konusuyor annem ise onları dinleyip gülümsüyordu. Müdür beni görür görmez gülümsedi bende küçük bir gülümseme attım ve oturdum
Babam:- Tatlım cok güzel bir haberimiz var artık okulun bura, dedi
Tepki veremedim .Ya o cocukta burda okuyosa ya karşılasırsak ....
Annem sorun mu var diye sordu bende hayır diye kafa salladım. Babam kuşkulu bakışlar atıordu sanki bir şeyleri sezmiş havası vardı. O havayı dagıtmak için ;- Bu haber çok güzel burada okumayı çok isterim !!! ,dedim
Annemde bu haber sevindirici diye karşılık verdi .Müdür bizi koridorun sonundaki kapıya kadar geçirdi .Hayır hayır olmaz o kapı açılmamalıydı...
O çoçuk.
Hemde sırıtarak bize yaklaşıyordu.
Bendeki korku, endişe ve bembeyaz tenimin kızarması..Müdüre yaklaştı .Hayır daha okul başlamadan biraz önceki olayı anlatıp güvenlerini sarsmak istemiyorum hayır!!!
Ve gözüm fal taşı gibi açılmıştı..
O çocuk müdüre Baba diye sarıldı.
B-a-b-a of hayır .Ve bana sırıtıp çaktırmadan göz kırptı.Bu neydi şimdi .Yoksa söyleyecek miydi? Müdür:Oğlum Ediz. Hatta kızınızla aynı yaşta ve aynı bölümdeler gözünüz arkada asla kalmasın ,dedi.
Babam ve annem küçük bir gülümseme atarak tanıştılar. Babam:
Ediz , kızım sana emanet ,dedi.
Hayır baba yapma dedm içimden.Ediz elini uzattı.Ne kadar yapmacık görünüyordu öyle .Nasıl bir gülüş tam bir p*ç smiledı.Elimi uzatıp Kumsal dedim. Eve gitmek için can atıyordum. Biraz olsun sakinleşmiştim. Tabi ki babam yapacağını yine yapmıştı
Yarın Ediz in beni okula gezdirmesini rica etti ben ise hayır dermiş gibi kaşlarımı kaldırıp köpek yavrusu gibi Ediz'e bakış atmıştım. Ne demesin !!! Tabi efendim deyip gülümsedi. Bunu yapamazsınz bana . Her s*kik beyinli beni buluyor diye sayıklanırken annem iyi misin tatlım diye seslendi evet diye karşılık verdim. Ve pikapa doğru hızlı adımlarla gittim .Oh sonunda annemlerde gelmişti biran önve eve gitmek istiyordum. Buralara yakın bir cafe ye gitmiştik. Garson siparişleri alıyordu benim ise aklım hâlâ ordaydı .Tam karşımızda oturan bir kıza gözüm takılmıştı. Kırmızı mini etek ,simsiyah saçları ve kırmızı ruju ile enfes gözüküyordu. 5 dk sonra erkek arkadası geldi. Sarmaş dolaşlardı.Ben ise kahvemi yudumluyor onları dikizliyordum. Bir anda telefon çaldı ama bizimki değildi o kızındı bir anda telaşa kapıldı ve hemen o cafe den uzaklaştı. Çok tedirgin gözküyordu.
Onu o kadar tedirgin yapan şey neydi ,o telefon kimdendi,ne saklıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE HAPSOLAN
ChickLitKumsalın aşkı .Peki Ediz ondan hoşlanıyor muydu ? Kumsal niye ailesiyle karşı karşıya kalacaktı? ... NEDEN KIRILASI BAŞKA HAYALLER VARKEN HEPSİ KUMSAL°INDI?