Beni seven ailem dedem, ninem , sırdaşım onlar yeterdi bana ...
Rutin bir hayatım vardi benim evden okula okuldan eve bazen de sir dostum'un yanina uğrardım. O benim tek arkadaşımdı aslında öyle herkesle konusmazdim.
Hayallerim vardi . Avukat olacaktim ve bunun için de çok çalışıyordum . Lise 3 deydim üniversitesi sınavına 1 sene kalmıştı . Ben ise şimdiden başlamıştım o yıl su gibi akıp geçmişti artık yaz gelmişti.
En çok yazi severim .
Yemyeşil ağaçlar, dağlar,ovalar havalar da gittikçe ısınıyordu.
Aile içinde tatil planları başlamıştı. Ben evde kalıp sınava çalışmak istiyordum.ama bu ne mümkün annem gelmem konusunda çok israr etti. Onu kiramazdim .ve gelmeye karar verdim.
Tatil'e bodrum'a gidilecekti, hazırlıklar yapılmıştı . Artık yola cikmaya hazırdık . Ve artık yola çıktık seyahatleri severim aslında yol kenarındaki otlayan hayvanlara bakardim.uzaklara dalardım.kendi derinliğim de boğulurdum .
Bu sırada tatil yerine gelmiştik odalarimiza çıkıp biraz dinlendik.
Ben doğa'yi keşfetmek için odamdan ayrildim.herkes plaj'a akın etmişti ben ise insanlardan uzak, sakin bir ortam da vakit geçirmeyi tercih ederdim.
Ormana doğru yürüyüş yapmak üzere yola koyuldum.
Burası yemyeşil bir yerdi.insan burada ruhunu dinlendiriyordu.
Birden arkamdan bir ses gelmişti 'PARDON' diye biri bana sesleniyordu.arkami döndüğüm de uzun boylu biri bana doğru koşuyordu.
- Bana mı? Seslendin
- evet ( nefes nefese kalmıştı. )
- niçin?
- burada hergün koşarım bugün de koşuyordum yerde bir şal buldum. Galiba bu sana ait.
- kilitlenmistim sanki o ela gözler, o boy ...
Ne olmuştu bana
- pardon iyi misin?
- hi evett iyiyim evet benim teşekkür ederim.
- rica ederim. Adın ne ?
- esra ya senin
- bende murat
- memnun oldum barış
- bende dolunay eee sn ne yapiyorsun burada ?
- sürekli aynı yüzlerden sıkıldım.
Seviyorum doğa'yı öyle dolaşıyorumdum.
- Himmm anladım sende benim gibi doğacısın anlaşılan
- sen hergün koşuyor musun ? Burada
- evet sporla ilgileniyorum.çoğu zaman da burada koşuyorum.
- Himmm anladım.
- tatil'e mi geldin
- evet ailem ile birlikte sn burada mi oturuyorsun.
- hayır istanbul da oturuyorum bende tatil'e geldim yazlığımiz var orada kalıyorum yaz bitincede istanbul'a geri dönüyorum istersen şu banka oturalım.