-Tanıtım-

1.7K 70 6
                                    

Açılan kapının ardından,bir çift mavi gözlerle karşılaştım. "Hoşgeldin Harry" Sessindeki yumuşaklık,oldukça nazik birisi olduğunun kanıtıydı.Heyecanımı bastırarak,kurumuş dudaklarımdan bir kaç kelime çıkarabildim."Hoş bulduk"pürüzlü çıkan sesime karşı,kıstığı gözleriyle beni inceledi.Eliyle içeriyi işaret ederek,bir kaç adım geriye geçip,bana izin verdi.Uzun bacağımı,içeri atarak gözüme ilişen piyanoya baktım.Önümden sessizce geçerek,piyano koltuğuna yerleşti.Birkaç nota çalmaya başlayarak,ayağıyla ritim tutturdu.Ellerimi çenemin altına koyarak, izlemeye başladım.Sakince durarak,gözlerini yanındaki tabureye dikti."Otur,Harry"Sinsi,gözlerle beni çağırarak,ellerini kenetledi.Yavaşça yanına girerek,gözlerimi piyano tuşlarında gezdirdim.Soğuk sesi kulaklarıma dolunca,isteksizce gözlerimi onunla buluşturdum."Biz Harry...Biz öğrenci-öğretmenden daha fazlası olacağız."Uzun ve tepkisiz bakışmamızdan sonra,hafifçe tebessüm ederek,sağ elimi piyanonun üzerine yerleştirdi.

Selaaaam!Beni Shadow'dan ve WDBHG'dan tanıyorsunuz znjmisnsjxnfudj Diyeceksiniz ki,bu mal yazar neden Shadow'a yb atacağına yeni hikâye yazıyor?Haklısınız ama Liam'ın Attitude dergisine verdiği röportajdan sonra,daha yeni LS olmama rağmen hala daha Larry'ye inanıyorum ve bu olaylar da beni yazmaya teşvik etti.Neyse umarım beğenirsiniz nnsxjmxosmxuxnj +5 oy +50 okunma sonrasında 1.bölüm gelir.İnanın hayal kırıklığına uğramayacaksınız.Birde Shadow'u okuyun yorum yapın oy verin sevaptır tşk.

Teach Me,Daddy|LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin