Arkadaşlar bir şey diyeceğim.Bu hikâye Daddy hikâyesi olsun.Öyle istiyorum.Louis'nin yaşı 26,Harry'nin yaşı 16. Nasıl?Eğer yaşların uyumunu beğenmediyseniz,yoruma yazabilirsiniz.Oy vermeyi,yorum yapmayı unutmayın sevaptır tşk.
"Sanırım asla çalamayacağım Louis." Dudakları,daha önce hiç görmediğim bir zevkle kıvrıldı.Ellerimi,elleri arasına alarak,parmaklarınızı üst üste getirdi.Parmakları,parmaklarıma,avuç içi, avuçlarıma değerken,içimdeki titremeye engel olamadım.Mavinin en koyu tonuna bürünmüş gözlerini, ellerimizden çekerek gozlerime dikti."Benim ellerim senden daha küçük, Harry.Senin parmakların büyük ve her şeyi tutmaya,dokunmaya yatkın olmalı."Tanrı aşkına,ne diyordu bu?Lanet olası aklım,söylediği şeylerle doğru şeyler düşünemiyordu.Soğuk,ince sesi kulaklarımda melodi gibi yankılanıyordu."Ah,Pekala.Bir saat çoktan doldu Harry.Annen seni merak edecektir."Uzun süre gözlerimi,gözleriyle kenetleyerek,gözlerinin içinde barındırdığı duyguları çözmeye çalıştım.Şekilli kalçasını,küçük koltuktan ayırarak ayağı kalktı.Siyah t-shirt'ü ile uyum sağlayan siyah streç kotu enfes görünüyordu.O,tam bir ilahtı.En nihayetinde,ayağı kalktığımda,karşı masadaki nota kâğıtlarını karıştırıyordu.Gömleğimin,bilek kısmını dirseklerime kadar sıyırarak,derin nefes verdim."Şey,Louis?"Elindeki kağıtları, masaya geri bırakarak,hılzıca bana doğru adımladı.Ben ise sadece,çatlak çıkan sesimi düzeltmek adına bir şeyler yapmaya çalışıyordum.Önümde durarak,elini omzuma attı."Bir sonraki ders haftaya Harry."Dudaklarını büzerek,kafasını tavana çevirdi."Ama ben seni bu hafta sonu girmek istiyorum.Cumartesi günü, bize gelmeye ne dersin?"Hızlı şekilde atan kalp atışlarımı düzene sokmakta kararlıydım."Tabii ki Louis.Fakat Annem izin verirse."Bir şey demesini bekliyordum,o ise sadece kafasını sallayarak kapıya yöneldi."Hoşça kal Harry,seni arayacağım."Sevimli bir gülümseme göndermeye rağmen,o anlamsızca sırıtıyordu.Garipti."Pekala,görüşürüz Louis."Kapıdan dışarı adımını atarak,kapının kapanma sesini bekledim.Ve hızlıca eve yürüdüm.
Aşırı kısa oldu biliyorum.Lütfen affedin.İnternete girmem neredeyse imkansız halde ve ben de elimden geleni yapıyorum.
Sınır: +10 oy
Okunma: +60
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teach Me,Daddy|LS
Fanfiction"Piyanonun üzerinde gezinen zarif parmakların,biraz sonra üzerimde gezinecek"