6.Bölüm

61 18 9
                                    

Ama ben kardeşim olduğunu  ona söylemeyeceğim.Ama onla çok iyi anlaşmaya çalışıcam.Çünkü sonuçta o benim kardeşim .öz olmasa bile.artık dedeme Karsi sinirim gitmisti.Mira(kardeşim) onu yeni tanısamda çok iyi biri.Evine gitti.Bende anneannemin yanına gidip özür diledim.çok nazlanmıştım.Ve anneannem ve dedem bana sarıldı ve sen bizim her zaman kızımızsın torunumuzsun.Hemde öz olarak.Biz seni çok seviyoruz dedi.Bende gülümsedim.Ailecek güzel bir kahvaltı yaptık.

Kahvaltıda: yumurta,peynir,menemen,çay,süt

Çok güzel bir kahvaltıydı.kahvaltıdan sonra alışveriş yapmaya gittik kendime çok şık ve güzel bir elbise aldım adeta bir çiçek tablosuydu çok güzel bir görüntüsü vardı.Kasadaki abla bile gerçekten  güzel zevklerin var dedi.Anneannnem ise öyledir dedi.Anneannem ise kendine çok güzel bir pantolon ve bluz aldı.Onun kıyafetleride çok çok güzeldi.

Anneanneme:Adeta bir peri gibisin dedim çok şık oldun dedim.
Anneannem ise gülerek aynı senin gibi dedi ve birlikte alışveriş poşetleri ile çıktık.
Ordan eve gittik.Güzel çiçekli elbisemi giydim.Gerçekten gözlerim kamaştı aynada baktım.çok güzel gözüküyordu.Sırada anneannem vardı.Oda güzel pantolon ve bluzü giydi.Oda çok şık olmuştu.Kıyafetlerimiz çok güzel olmuştu.İkimizde bayıldık giysilere.kıyafetlerimizi çıkarttıktan sonra birlikte bir film keyfi yaptık filmin ismi ise üç gizemli kız idi.Filme başlamadan önce birlikte mısır patlattık.Ve soğuk ıce tea lerimizi aldık.Filmi başlattık.1 saat sonra film bitmişti.süperdi dedim saat tam olarak 23:00 idi hemen pijamalarımı giyip yattım.

SEN BEN OLSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin