BÖLÜM 0.4

38 3 0
                                    

Hikayeyi medyadaki şarkıyı dinleyerek izlemenizi tavsiye ederim iyi okumalar...

Bi dakika ji jin neden o adamı öpüyorduki offf ama bana bi yerden tanıdık geliyodu bi dk o kimdi yaa.Eveeet buldum o L (kim myung soo)[medyada resim] yok artık yapmaz o yaa.Neyse yarın için programımız var erken uyumalıyım gerçi bu kalp acısından uyuyabilirsem...

Jİ JİN;

Hayır ya of bu olamaz.Yine birine toslamış olamam.Offf ...
Hemen ayağa kalktım birde ne göriyim L (kim myung soo) olamaz hayııııııırrr

Ji jin:Ben geçekten özür dilerim.Çok üzgünüm aa ne yapsam??

L:(kafasını kaşıyarak) s...sorun de...değil.(boğazını temizler)bu saatte seni bu kadar düşündüren nedir?

Ji jin:Ş...ş..şey bişi yok i..i..iş g..güç işte n..ne olsun.

L:hmm... anlıyoruuum...

Neyi anlıyosun yaaaa ben burda utançtan geberiyom onun dediği şeye bak hmm onloyorom anlıyomuş muş hıh...

Ji jin: neyse sizi bir daha rahatsız etmemek umuduyla gidiyim ben iyi günler.

L:İ..i....iyi gü...gü.....günler.

Ayyy niye kekeliyoki neyse daha fazla kızarmadan burdan ayrılmalıyım.Saat kaç olmuş [00:00] (zaman ne kadar da çabuk geçmiş bende okul günlerinde bu saatlerden istiyorum neyse sustum tmm....) hemen gitmeliyim yoksa abim beni keser. Oda ne yok artık sarhoş biri bana doğru geliyor anneciiiiiiiişğğğğğmmm... iyice yaklaştı o yaklaştıkça bende geri geri hızlanıyor- bi anda sırtımda sert bişey hissettim duvarmı o acaba hayıııııır yaaaaa

Ji jin:Ba...bayım lü.lü.lütfen beni rahat bırak..k..kın

Hala vevap vermedi (sorumu sordunki tmm tmm iğrenç bi espri kabul ediyorum)anneciiiğğğim gözlerimi kapatırsam kaybolur dimi kaybolur 1-2-3 aaaa hayır hala gitmemiş üstüne üstlük bide dibime kadar girmiş.

Ji jin:İMDAAAT!!! YARDIM EDİN!! KİMSE YOKMU YALVARIRIM YARDDIM EDİN AAAAAAA....

Yorum ve vote lerinizi eksik etmeyin yazarınızdan tmm biraz geç oldu kabul ediyorum özür dilerim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HEYKEL BAEKHYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin