KARIŞIK 1

240 11 0
                                    

✔Johnny Bravo filmin sonunda kadınların ilgisini çekemeyeceğini anlar ve eşcinsel olmaya karar verir.
✔ Darwin normalde siyah bir tişört giyer ancak boynu olmadığı için görünmez.
✔ Powerpuff Girl' ste Buttercup eşcinseldir.
✔Karlar ülkesi filminde tek bir kare için 132 saat harcanmıştır. (Doğru olmayabilir sadece söylentidir.)
✔Bugs Bunny filmin sonunda Duffy Duck'ı parçalara ayırıp göle atıyor.
✔Candace'ın çıktığı çocuk Jeremy aslında büyük bir sosisli dükkanında değil okulun kantininde çalışmaktadır ya da komşularının köpeğidir.
✔Aslan Kral filminde sırtlanların kötü gösterildiğini düşünen biri Disney'e dava açmıştı.
✔Superman aslında keldir.
✔Darwin aslında Gumbal'un kardeşi değil balığıdır. Akvaryumda uyumasından anlamışsınızdır zaten.
✔Casper aslında eşcinseldir.
✔ Candace şizofrendir.
✔ Sihirbazın çırağı adlı filmde YenSid karakteri Disney'in tersten yazılmış halinden esinlenilmiştir.
✔Çakmaktaşlardaki mobilyalar her bölümde değişir.
✔Denizkızı Ariel hikayenin sonunda köpüğe dönüşüp ölür.
✔Johnny Test normalde ölmüştür ve ablaları onun robotunu yapmıştır. Yani filmdeki Johnny gerçek değil robottur.
✔Adventure Time Finn'in komadayken köpeği ile gördüğü rüyaları anlatır.
✔ Teen Titans Go'da Beast Boy ve Raven birbirlerinden hoşlanırlar.
✔Mickey Mouse'u çizen Walt Disney'in aslında fare fobisi vardır.Doktoru korkusunu yenmesi için sevimli fare karikatürleri çizmesini önerdi.Böylece Mickey Mouse doğdu.

ÇİZGİ FİLM GERÇEKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin