Sınav Öncesi Aşk

29 1 0
                                    

Bazen öyle bir zamanda aşık olursunuz ki hayatınızın dönüm noktası olan sınavlardan önce, buna en büyük örnek sanırım üniversite sınavına hazırlanırken aşık olmaktır.

Üniversite sınavına çalışmaya karar verirsiniz hatta çalışmaya bile başlarsınız,hatta kendinizi  öyle bir kaptırırsınız ki ders çalışmak artık eğlenceli bile gelmeye başlar çünkü hedefleriniz, hayalleriniz kendinizden beklediğiniz başarılar çevrenin sizden beklediği başarılar. Her şey mükemmel gidiyor derken işte o an....

O çıkar gelir hiç beklemediğiniz bir anda karşınızda bütün mükemmelliği ile duruyordur ve o andan itibaren sadece gözünüz onu görür, dünyanız o olur. Uzun zamandır erkeklerden uzak durmayı başarmışken ondan uzak duramazsınız çünkü uzak durmak istemezsiniz artık her saniye aklınızda ruhunuzda o insan vardır.

Onu aklınızdan çıkarmaya çalışırsınız bir süre sonra ama yine yapamazsınız, derslerinizi ve onu aynı anda idare etmeye çalışırsınız tabii ki böyle bir çizgide dengede durmak oldukça zordur çünkü her an onun yanında olmak, kokusunu içinize çekmek istersiniz.

Aklınız onda olmadığı o ender ve eşsiz zamanlarda ise ders çalışmaya çalışırsınız ama sadece bir mesaj her şeyi alt üst edebilecek kadar etkilidir. Yine aklınız, kalbiniz, ruhunuz ona gider sizin elinizde ile bir telefon önünüzde açık bir test kitabı kalır sadece.

İlk önce en iyi senaryodan bahsedelim;

Yaşıtınız birine aşık olursunuz, ardından birbirinizin olursunuz, hayaller kurarsınız hani şu meşhur üniversite hayallerinden, aynı şehirde bir üniversitede okumak hatta aileden uzakta bir şehirde olabilirse aynı üniversitede, ardından birlikte eve çıkma planları daha sınava bile girmemişken evin iş paylaşımı bile yapılmıştır, ''Bulaşıkları sen yıka ben de yemek yaparım, birlikte alışverişe de çıkarız...'' birbirlerini sınava çalışmak için motive eden iki aşık insan, sanırım en iyi senaryomuz bu...

En kötü senaryo ise;

Kız aşıktır ama çocuk onun farkında bile değildir. kız acı çekip kendisini dağıtır, sonunda o çocuğun üzülünecek kadar değerli olmadığını anlar ama geç kalmıştır sınav zamanı gelip çatmıştır...

Genelde hepimizin hiç istemesek de başına gelen bir olaydır üniversite sınavı öncesi aşk...

Umarım aşık olursanız aşkınız en iyi senaryoda ki gibi bir aşk olur...

Ama sevgili okur unutmayalım ki hiç bir erkek bizim göz yaşlarımızın tek bir damlasını bile hak etmiyor ;)

Y kromozomunu yok etme operasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin