Capitolul 2

22 2 0
                                    

Orele de astăzi au trecut atât de repede... Poate e din cauza micului "experiment" pe care Maya l-a propus să-l facem sau poate pur şi simplu Domnul a ţinut şi cu mine măcar odată şi am reuşit să scap din iadul ăla mai repede de cât am crezut. Cert este că orice forţă ar fii făcut acest miracol eu îi sunt datoare vândută.

- Jessica, încetineşte şi tu puţin că vreau să ajung acasă întreagă nu adunată de pe şosea! Mă trezeşte la realitate remarca Mayei care stătea pe bancheta din spate având ochii cât cepele.

- Stai calmă că nu am de gând să vă omor. Îi răspunde Jessica râzând şi fluturând o mână în aer în semn de pace.

Mereu am avut impresia că fata asta o să moară din cauza vitezei excesive. De când şi-a luat carnetul anul trecut conduce ca şi cum ar fii pilot de curse. Uneori stau şi mă gândesc cum am ajuns eu prietenă cu o rebelă ca ea? Chicotesc încercând să las la o parte toate fantomele trecutului şi să mă concentrez pe prezent, dar sunt readusă la realitate de o atingere caldă pe umărul meu. Clipesc brusc şi îmi ridic din instinct capul observând-o pe Maya care mă privea puţin amuzată:

- Neaţa rază de soare! Îmi spune aceasta începând să râdă pe săturate.

- Dacă ştiam că vrei să dormi cu ochii deschişi te lăsam la şcoală, că ăla e locul perfect pentru activitatea ta preferată, Emily. Adaugă Jessica în timp ce coboară din maşină. Acum că te-ai trezit la realitate ai face bine să ne pofteşti înăuntru la căldurică. Nu aşa se procedează cu oaspeţii, domnişoară! Îmi spune aceasta pornind spre uşa de la intrare.

Oftez sonor şi mă ridic plictisită de pe locul din dreapta al şoferului inchizând portiera, apoi bag mâna în buzunar încercând să găsesc obiectul magic care are puterea de a deschide uşa pe care azi dimineaţă am încuiat-o. Scot din buzunar cheiele şi pornesc hotărâtă spre uşă pe care o deschid fără pic de efort, apoi le invit în casă pe dragele mele prietene.


...........


- Bine fetelor! Având în vedere faptul că fratele meu este plecat la un prieten, căci asta am descifrat de pe bileţelul pe care l-a lăsat lipit de frigider, avem toată casa numai pentru noi şi pentru experimentul nebun al Mayei. Le spun entuziasmată prietenelor mele care mă priveau curioase.

- Deci... Vom avea nevoie de cea mai întunecată cameră, de câteva lumănari şi de nişte suc. Ne spune Maya enumerând "ingredientele" pentru chemarea spiritului.

- Stai puţin! Pentru ce am avea nevoie de suc? Nu e ca şi cum i l-am oferi ca ofrandă spriritului, aşa-i? Întreabă Jessica, furându-mi cuvintele din gură.

- Sucul e pentru noi, prostuţelor. Ne lămureşte aceasta în timp ce râdea. Credeţi că voi chema un spirit fără să beau un pahar de Cola mai întâi? Ne întreabă şatena pe un ton sarcastic.

În timpul în care eu m-am dus să aduc băutura răcoritoare Maya şi Jessica au pregătit "ritualul" în camera mea. Au tras draperiile astfel încât să nu mai intre nici cea mai mică şi nevinovată rază de lumină şi au aşezat cele treisprezece lumănări într-un cerc în mijlocul camerei. După ce am întrat şi eu în locul în care va avea loc şedinţa de spiritism am închis uşa şi m-am aşezat alături de cele doua în interiorul cercului de lumănări aşteptând restul înstrucţiunilor. Ne-am aşezat la rândul nostru într-un cerc mai mic iar în faţa noastră am poziţionat cea de-a treisprezecea lumănare, apoi am aprins "ingredientele" şi ne-am luat de mâini închizând ochii.

Dacă este vreun spirit aici este rugat să comunice cu mine prin flacăra acestei lumânări! Strigă Maya încercând să atraga atenţia unui spirit.

Din instinct am deschis puţin ochii privind flacăra care nu părea să se mişte în vreun mod paranormal. Am răsuflat uşurată iar în acel moment flacăra a început să se mişte în toate direcţiile şi să ardă cu putere, apoi fereastra de lângă pat s-a deschis brusc şi toate lumănările s-au stins. M-am ridicat în picioare şi am privit stupefiată prin cameră. Totul părea să fie în regulă. Oftez şi mă apropii de geam cu gândul de a-l închide. 'Poate că totul a fost doar o glumă proastă.'


........


- Emily, dragă, am sosit! O aud pe mama cum mă strigă.

- Cred că ar fii mai bine să mergeţi acasă, fetelor. Le propun prietenelor mele care aprobă şi se grăbesc spre ieşire. Acestea o salută pe mama apoi părăsesc casa în linişte. În mod normal nu ar fii plecat având în vedere că e vineri şi ar fii putut dormii la mine peste noapte, dar după faza cu chemarea spiritului presupun că ar fii mai bine să doarmă la ele acasă.

Ies din cameră şi pornesc spre bucătărie unde o găsesc pe mama care mă privea supărată stând cu mâinile în şold. Mă uit suspicios la ea apoi rămân şocată când observ toată dezordinea din bucătărie. 'Sunt sigură că nu era aşa când am ajuns acasă...'

- Poţi să-mi explici şi mie ce e cu tot dezastrul ăsta aici? Mă întreabă aceasta.

- Seara fetelor? Îi răspund cu un zâmbet nevinovat nefiind sigură pe mine.

- Dacă voi aţi făcut toată mizeria asta tu o să fii responsabilă de curăţenie! Îmi "ordonă" apoi pleacă în camera ei.

Îmi dau ochii peste cap şi încep să strâng toate gunoaiele ce erau împrăştiate prin întreaga bucătărie. 'Dacă Jonny nu a fost astăzi acasă şi nici noi nu am stat în bucătărie să facem dezastrul ăsta, atunci cine a fost?'


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 12, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jucându-te cu spiritele (Haunted) *HIATUS*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum