Bu hikaye konusunda heyecanlıyım sanırım djsad. Çok iyi olmadığını hissediyorum ama elimden geleni yapacağım.
xxxx
...Calum gözlerini şüpheyle kısarak bize bakıp sırasıyla ikimizi işaret etti. "Yoksa çocuklar..." dedi gözlerini olabilecekmiş gibi daha fazla kısarak. "Siz tanışıyor musunuz?" parmağı hala ikimiz arasında gidip gelirken bakışlarımı Luke'a çevirdim. Hatırladığımdan daha uzun gözüküyordu. Bacaklarını mükemmelce saran pantolonunun üstüne kolsuz bir tişört giymişti fakat yanına bir ceket almamıştı. Kazağımın kollarını çekiştirirken titrediğimi hissettim. O üşümüyor muydu? Ellerini ceplerine sokup ağırlığını diğer bacağına verdi. Mavi irislerinin üstümde olduğunu hissediyordum. Gözlerim isteksizce gözlerine dikilirken mavi irislerini kaçıracağını düşünüyordum. Fakat o sadece beni daha fazla titretmeye yetecek kadar soğuk bakıyordu.Dudağını ısırdı. Piercingi dişlerinin arasında gıcırdarken bakışlarını yere indirdi. İç çekip dudaklarını yavaşça aralarken hızla Calum'a döndüm.
"Hayır." dedim hızlıca Luke'a bakmaya gerek duymadan. Sesimin çatallaşmasını önlemek için öksürüp gülümsedim. "Hayır tanışmıyoruz." Bakışlarımı tekrar Luke'a çevirirken göz göze geldik. Dudağını daha sert ısırıyordu, gözlerindeki soğukluk silinmişti.
Ve o gün, orada durup dolmuş gözlerindeki acıyla bana bakarken sadece bundan sonra bazı şeylerin yolunda gitmeyeceğini anlamıştım.
xxxx
Yeni hikaye hdlksdka ^^ Umarım aklımdaki gibi şey edebilirim. Şimdilik bu kadar dsşdl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean//l.h.
Fanfiction❝ Onlar, birbirlerinden kaçmak için yüzdükleri okyanusta, birbirlerinde boğuldular... ❞ xxx Tüm hakları okyanusun dibindeki bir şişede saklıdır.