Ma trezesc din cauza razelor soarelui , ma ridic din pat , merg in baie fac un dus caldut , ies si ma spal pe dinti si pe fata . Ma imbrac in niste blugi , o camasa cu fluturasi cu maneca scurta , in picioare imi iau conversi mei albi . Imi iau geanta , acolo imi pun : un pachet de servetele umede , telefonul , guma Orbit si ochelari de soare in forma de inima . Ies din camera si observ ca era prea liniste in casa .
~convorbire telefonica ~
-Buna dimineata , raza de soare , insfarsit te-ai trezit ??
-Buna , mami, da m-am trezit . Unde esti ?
-Ai uitat ca eu lucrez?!
-Aaa da am uitat . Ok pai eu plec cu Laura la film.
-Paa ai grija de tine .
-Paa , voi avea .
~ convorbire telefonica incheiata~
Ies pe usa si o fata nu prea inalta , cu parul negru , alba la fata , cu un zambet pe fata , imbracata lejer si sport cu casti in urechi , parul prins in coada se afla in fata usi mele .
-Buna , ma numesc Laura
-Salut , eu sunt Karra
-Frumos nume pentru o pustoaica .
Atunci imi atarna o fata de fitoasa .
Eu ma uit doua secunde serios si ciudat la ea apoi imi apare zambetul pe buze si ii spun:-Mersi , cred .
-Ok , hai sa mergem , ca pana ajungem noi se si termina .
-Haide .
Mergem 20 de minute apoi ajungem in fata unei cladiri , intram si ne asezam pe scaune . Filmul incepu si tot asa se si sfarsi . Cand sa iesim mi se facu foame .
-Vrei sa mergem undeva sa mancam intreb?
- Esti sigura , sti ca se va intuneca nu?!
-Da si ?! Ti-e frica de intuneric?
-Nuu , dar noapte umbla pe strada doar oameni rai .
-No bine haide , mi-e mie foame si ma duc la restaurantul de acolo .
-Ok haide .
Dupa doua ore de stat la povesti ne-am hotarat sa plecam . Era tarziu ...
Peste tot era intuneric , atunci se auzi un glont . Eu speriata de moarte , Laura ma lua de mana si fugi . Eram pe la jumatatea drumui cand ma uit in spate si vad pe cineva imbracat in negru care ne urmarea ... atunci incepem sa fugim cat ne tineau picioarele .....si buff.
Hey , nou capitol.
Scz ptr greseli .
Pls vot + comm parere ♥♥
CITEȘTI
A New Life
Teen Fictionyou are my sun , my moon, and all my stars . ♥ Cititi ca sa aflati !