Benden birşey saklama

27 1 0
                                    

Sabah olmasını istiyordum yatağıma yattım. Her zaman ki gibi tavanla görüşme seyansıma başladım ondan sonra rıfkıyla yani iskeletimle seyandım vardı ama tavanla seyans yaparken uyuya kalmışım. Gece yarısı kalıtım , biri beni dürtüyordu. Sizce kimdi tabiki kuzenim. Kuzenim bizde yatıyordu. Ben yengemden rica ettim . kuzenim benim  yaşımda ama erkek olsun aynı kafadayız.
Erkekte olsa eğlenebiliyoruz. Beni uyandırdı sabah 06: 30 olmuş.

- elif kalk artık hadi spora gidecez geç kaldık. Dedi

- olum git başından ya manyak mısın sabahın köründe. Dedim beni bu saatte uyandırdığı için kızgındım biliyordum  beni uyandırmak için elinden geline yapacaktı. Elime köpük sıktı ve yüzümü gıdıkladı klasik şaka , tabi ben kanar mıyım kendisinin yüzüne yapıştırdım. bütün her şeyi denedi ama sonuç ben hala yatıyorum ,  kaçamadığım tek şey  bir kova buzlu su.

- Tamam Tamam teslim oluyorum uyandım.
Bana başka çaren var mı bakışı attı. Annemden izin alarak evden çıktık.

-can!!! Diye seslendim. Daha doğrusu çığlık attım. Çünkü adım atar atmaz merdivenden düştüm. Neyse ki bir şeyim  yoktu. Allah kahretsin telefonum evde kaldı. Ya Emre ararsa ben biterim. Neys açıklarım ona zaten sakin geçen bi günümüz yok ki. Sebepsiz yere hep kavga hep kavga ama tatlı kavga. Zaten kalpler bir olunca aman neyse. Gittik koştuk geldik. Ona bni uyandıedığı için ölümfül bakışlarımı attm sanki spor yapınca madalya veriyolardı. Yani sabah erken olmasa ne olurdu ki. Zaten ben saayitn12  de uyanıyorum.
Eve geldim kahvaltı yaptık. Sonra biaz uzandım telefonum konturol ediyim dedim. 58 cevapsız arama . Ben şok ben vefat.  Tamam ben kesin öldüm. Bana  " sakın kentine bir şey yapma yoksa hayatımın sonuna kadar pişmanlık duyarım ." Ne diyor bu çocuk ya. Ben dün ona küsmüştüm v kendimi öldürecğimi söylemiştim nede olsa piskopatım biraz merak etsin telefonumu sessize alıp çekmeceme koydum ama hala arıyordu. Beni çok sinirlendirmişti onu kaçıncı affdişimdi saymadım bir dakika sayıyım. 48 kere affetim onu yeter çok bile. Akşam ya da yarın bakarım. Yada hiç bakmam zaten artık umrumda değildi. Ayrılsam mı acaba ama ben onsuz yaşayamam ama. Tamam o bir  köşede dursun. Bir dakika ya o mal mı yok odun mal değil. Tabi benim için yandıkça. O odun ancak benim için  yanabilir.



Arkadaşlar çok özür dilerimbama elim serumlu diye fazla yazamadım diğe ölümdençok zun yazacam. Bu hikayenin devamı var  yarın yazacam

BİR PİSKOPATIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin