Pas cdo perendimi nis nje dite e re ....

210 25 17
                                    

.....Kishin kaluar shume dite,derisa kuptova qe pushimeve po u vinte fundi ... Sa keq gjithe ajo vere e "zjarrte " gjithe ato dite ,ato ore ,ato minuta,,,,qe s do harrohen sepse dicka e gdhedur gjithnje do te lere shenje sado te mundohesh ta fshehesh ....dita me e trishtueshme ishte kur me duhej ti thoja lamtumire Deboras ...***** vajzes qe me beri te mendoj se te gjesh nje nje person qe ta ben cdo sekond te pa harrueshem s' te duhet ti biesh pa tjeter rreth e rrotull botes.Pasi gjera e vecanta dalin nga gjerat ne dukje te kota.Pasi te gjithe u larguan une mbeta perseri vetem .Gjithcka dukej se po fillonte nga fillimi. Kishte ngelur dhe 3 dite dhe shkola do fillonte nga fillimi ...

3 shtator ..dite e qete e merzitshme dhe gjithcka mbaj mend ishte qe mora librat e rrinj dhe disa fletore bosh ,,,,

4 shtator gjithe diten ne shtepi dhe shumicen e kohes te telefon chatinng ...

5 shtatori dita e pare e shkolles hap telin dhe ora 7:46 .

Qe diten e pare te shkollesh do vonohesha???!!!shitt...!!!!U cova vesha ca rroba serioze se di pse po jaqe i vesha mora canten,pashe njehere floket ne pasqyre u hodha nje dore persiper dhe u nisa . Arrita ne oren 8 e 2 minuta trokita ne dere ku gjeta zyshen kujdestare dhe klasen time.Te gjithe tek po bisedonin .Te gjithe te lumtur dhe plote energji u pershendeta dhe vendosa te ulesha.Po kerkoja nje vend te ulesha tek po kerkoja, pashe Danjelen ulur vetem ne banken e fundit dhe koke ulur ne telin e saj.(Danjela) tipi i goces qe s binte ne sy po ishte si nje gure i cmuar perbrenda,askusht se vleresonte brendesine e nje goce te urte . Shkova te ulesha prane saj e pershendeta dhe e pyeta nese mund te ulesha prane saj ....

i zene eshte ky vendi :une

ajo u kthye dhe per nje moment telefoni desh ra nga duart

waauuu erdhe ti mendova se s do vije :ma ktheu ajo.

pfff s kisha zgjidhje tjeter me duhej te vija :une

eeeee..... :ajo

c ke bere ndonje gje te re ti :une

po ic monotoni dhe .....e ke parasyshdhe vete :ajo

po ti :ajo

ic jam bere si i vetem ne shtepi, jam bere si i harruar asgje s eshte si me pare :une

nejse :une

ulem dhe e vendos canten ne cepin e karrikes hap telefonin dhe shof qe ishte totalisht i shkret ...e mbylla dhe e venndos ne tavoline. Mesuesja nderpret: pa me tregoni dhe mua si ia kaluat kete vere ..... bla.....bla....bla pjesa qe urreja me shume te flas per pushimet verore .............. se di pse po s dua te tregoj me per ate pjese ...apo ndoshta se ishte tmersisht e merzitshme aq e merzitshme sa brlrlrlrfghgvcgfchgxd...nejse ?????.... mendova qe pasi te mbaronim mesim ti kerkoja Danjeles qe te kalonim ca momente ndryshe ...

...eca drejt saj dhe u ndala nje hap para saj ..isha ca si i prere po me mire keshtu Deshiron te vish per disa ore dhe te shojme ne Ring center per patinazh : une . ishte nje piste qe sapo ishte hapur 2 dite me pare ....

ajo u mendua ca por e fund pranoi ... e lame qe ne 3:00 te takoheshim pra nje kreperije <.....>...

Ju pershende ...!!! nje kenge e lezetshme ose keshtu mendoj Getinjo ...

Just friends :PWhere stories live. Discover now