Bylo mi vyzrazeno

12 1 0
                                    

Ta stará lávka u zdejšího jezera si nese spoustu vzpomínek.
Někdo by řekl že je starší než my všichni dohromady a přesto stále nepoškozená. Říká se, že se tam objevuje světlo ve tmě a naříkající lidé, ke kterým patřím i já. Není nijak strašidelná ani prokletá, jen slouží lidem jako pomocná ruka, vysvobodí vás když se jí svěříte. Na pohled je smutná, ale né zlá, jak kdyby sama měla trápení a chápala váš problém, někdy je to taková vaše kamarádka, ale hlavně je to jedno velký tajemství.

Kdysi ráno jsem se probudila a první co jsem chtěla udělat tak se jít podívat k jezeru a nic neřešit, jenže problémy, které si neseme v našem těle jen tak neosvobodíme a právě tahle lávka vám v tom pomůže.

Zlomené srdce jsem měla už mnohokrát a příběh o mé lásce není nijak originální, ale ani nudný. Nechci si připomínat staré rány které se už zahojily, a tak vám radši povím o tom co mě jednou potká a jakého zázraku se mi dostane.
Každý povídá o tom jaký měl a má život, tak já vám povím o tom jaký život teprve budu mít.
Možná se vám to bude zdát jako jeden velký plán do budoucna, ale málo který plán se stane realitou.
Proto vám osvědčím realitu, která nezapadá do mého plánu.
Tak můžeme začít?


VyzrazenoKde žijí příběhy. Začni objevovat