ÇİLEK KOKUSU

Goncada annemden izin alıp onunla gitmemi istedi.Ben ama annem izin vermez. Dedim ama dinlemedi anneme sormamı istedi akşam eve geldim.
ANNEM:aslı bugün neden erken çıktın dedi.
BEN:hayır anne erken çıkmadım kovuldum.dedim
ANNEM:neden ne oldu dedi .
BEN:anne bugün az kalsın bi araba bana çarpacaktı. bende kendimi korumak için geri çekildim o anda da pasta elimden fırladı bende yere düştüm pasta da benin kafama düştü dedim.
ANNEM:sana birşey oldumu dedi.
BEN:hayır birşey olmadı ama işimden oldum.dedim.ve konuyu anneme söyledim.
BEN:anne ben yeni bir iş buldum işide çok güzel maaşıda dedim.
ANNEM:tmm işte bu işte çalış dedi.
BEN:ama iş burda değil .
ANNEM:nerde peki
BEN:bodrumda dedim.
ANNEM:asla olmaz ben sana güveniyorum ama etraftakilere güvenmiyorum der.
BEN:nolursun anne
ANNEM:tmm ben senin üzülmene dayanabilirmiyim hiç
BEN:nolurrrrr
ANNEM:tamam tamam der.
Sabah oldu hemen hazırlanıp aşağı indim annem yaptığı börekleri çantama koydu. Ben gerek yok dedim ama yinede dursun dedi. Ayakkabılarımı giyinip hemen dışarı çıktım.annemde arkamdan su döktü. Hemen otobüse binip havaalanına geldim tam kapının önünde bavulumun kolu sıkıştı.onu çıkarmaya çalışırken geriye doğru düştüm tam o sırada birinin kucana düştüm. Kucağına düştüğüm kişi bi önceki gün az kalsın bana çarpacak olan kişi hemen kalkarak
AYNI ANDA:yinemi sen dedik. Ve bidaha görüşmemek üzere diyerek oradan ayrıldım. Bilet almak için geldim gonca hala gelmemişti. 2dakika sonra gonca geldi. Hemen biletleri almak için sıraya girdik .siıra bize geldi gonca biletini aldı ama benim biletim başkasına satılmış gidemiyecem diye çok korkmuştum. Ama ne yapacağımızı sordum oda bana sizi bizıns bölümüne alacağız.dedi ben bizıns ın ne olduğunu bilmediğim için hayir falan dedim sonrada gonca söyledi. Tmm o zaman diyip biletimi aldım . Sonra
GONCA:istersen sen benim yanıma otur senin biletini de benim yanımdakine verelim yani kim istemezki bizınz da uçmak.
BEN:tmm o zaman.dedim
Ve bir çocuk geldi ve bana galiba yerime oturmuşsunuz dedi. Ben pardon ben burda diyecekken gonca patlrdon yanlış oturmuş dedi. Ben hani beraber oturacaktık.goncada ama yanıma yakışıklı birinin oturduğunu duüşünmeden önceydi.dedi bende nerde bu bizıns bölümü dedim. Oda ön tarafta dedi. Bende çantamı alıp bizıns bölümüne gittim. Bi baktım yine o bana çarpacak olan çocuk yok artık dedi ve etrafa baktı yanyana otumuyoruz demi diyerek biletime baktı sonra hayatta ben seninle bereber oturmam dedi. Ben sanki senle çok otururum diyerek pardon boş biryer varsa bayanı alabilirmiyiz dedi o da malesef uçak kalkmak üzere yerinize geçermisiniz dedi ve onun yanına oturdum. Ben bilmediğim için ondan bakarak emniyet kemerini çıkarıp takıyordum.ona pardonnyer değişe bilirmiyiz dedim oda hayır dedi ama dışarıyı izlemek istiyorum dedim o yine hayır dedi koltunu yatırıp uyudu ben de çok merak ettiğim içim onun üzerinden bi bakiyim dedim . Sonra tabi uyandı.uyanınca kulamı acıttı. Bende valla ben söylemiştim sana degiselim diye o da tmm ama inene kadara konuşmayacaksın der ve ayağa kalkatlar birbirlerin çarparla ve sonra aslı yine konuşur sözünü sadaca 2dakika bile tutamadın der ben de hemen susarım ve ona yer veririm. Oda bana verir dışarıyı izleyerek yoluma devam ederirim
Geldik çantamı alaca o gıcık yüzünden alamıyorum.sonra alıp uçakta indim goncada hala o yanında oturan çocukla inmiş sohbet ediyor.birlikte çıkışa kadar birlikte çıktık o gitti bizde taksiye bindik. Yolda giderken sohbet ediyoruz konuşuyoruz ama bi türlü gelemedik .ben goncaya acaba bu bizi gezdiriyormu dedim oda taksiciye söyledi. Taksicide sinirlenip bizi taksiden indirmek istedi ama ben kurtarmıştım. Gonca yine bağırdı en sonunda taksicide bizi taksiden attı. Bizde o kocaman bavullarla otele yürüyerek gelmek zorunda kaldık. Çok yorulduk tam karşımızda bir otel vardı burası olması gerek içeri girdik. Hiç kimse yoktu sonra arkamızdan sessizce yaklaşan biri bizi yanlışlıkla korkuttu otelin çalışanlarından biri otelin yeni sahibi ölmüş. Bizde ama eski sahipleri açacak yine değilmi diye sorduk oda tabikide deyince biz rahatladık sonrada seneye tekrar açık olur dedi. Heme ordan çıktı en yakındaki otele geldik. İçeri girdik danışmanın yanına gittik otel oda fiyatlarını sorduk çok pahalıydı olayın aslını anlattık dedik oda bizim patronlar yeni geldi ondan dolayı eleman alınacak isterseniz ayarlıyım dedi bizde sevinerek testkkur ettik. Şimdi napalım diye düşünürken denize girmeye karar verdik. Hemen gidip bikinilerimizi giyindik. Ben yüzme bilmediğim için uçlarda dolandım akşam oldu annem aradı gittinmi diye evwt dedim biraz konuştuk. Sonra kapattim bugün müdürler bütün gün boyunca dolularmış anca yarın görüşebilirmişim. Hava kararmaya başladı gonca boş durmayalım bari dışarı çıkalım dedi. Hemen hazırlandık.çantalarımızıda bavullarımızın yanına bıraktık danışmadaki o çocuk etraf güvenli değil diye telefon numarasını verdi.bende korktuğum için paralarıda burayamı bıraksak dedim goncada ben kendimden başkasına güvenmem diyip boynunda takılı olan cüzdanın içine koydu. Sonra dürümcüye gittik. Dürümlerimizi yedik.ve yolda giderken fotoğraflar çekindik sonra gonca lokma tatlısı istedi tatlıyı aldık. Goncayla komuşarak bara gittik. Uçakta yanıma oturduğu çocuk barda çalışıyormuş. Bize içecek ısmarladı ben otururken gonca dans etmeye gitti sonra yanına bir adam geldi bu adamı gözüm hiç tutmamıştı.gonca içecek almaya gelince o adamdan uzak durmasını söyledim. Sonra birşey olmaz diyip geri gitti.bende etrafa bakarken yine o bana çarpacak olan o çocuk ordaydı masada duran menüyü alıp yüzümü kapattım.sonra bide baktımki orada yoktu. Arkamda biri benimi arıyosun dedi ve korkudan yine düştüm. Meğersem yine oymuş.hemen kalkıp bağıracaktım ki goncanın sesini duydum o adam goncaya sarılmış bırakmıyordu.hemen gidip kurtarmaya çalıştım.ama beni yitti bir masaya çarptım.masada duran şişeyi alıp adamın kafasına vurdum. Sonra o çocuk adama kafanattı. Adam yerde gözlerikapalı bir şekilde yatıyordu. Öldü diye korktum bi anda gözlerini açtı. Biz o çocukla kaçmaya başladık. Dışarıda haberciler vardı.hemen bi taksiye binip gittik. Yolda bana nerde kalıyosun dedi kalacak yerim yok dedim. Tam o anda gonca aradı otele gelmesini söyledim sonra biraz midem bulandı. Daha sonra uyuyakalmışım. Uyandığımda eteğimin biraz kemarı açılmıştı. Ben tabi buna bağırdım. Tabi diktin gözlerini dedim .oda sapıkmıyım ben dedi. Taksici nereye gidecemizi söylermisiniz .
AYNI ANDA:mahzaroğlu otelini dedik. Oda benimi takip ediyosun. Eğer bi kamera şakası falansa hiç komik değil tam tersine gittikçe kötüleşiyor.dedi bende çok komik dedim .otele geldik.benim gözlerim kararmaya ve başım dönüyordu.sonra bayılmışım .uyanınca kendimi o uyuzun kucağında buldun sonra midem bulandı ve yanlışlıkla üzerine kustum sonra hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra kapı çaldı. Bende görünmeden camdan çıktım.balkondam geçerken dizimin üstüne düştü. Çok acıdı ama kaçtım. Gonca beni denizin yanında bekliyordu. Hemen gidip iyimysin diye sordum. İyiyim dedi orda bi kenara yattık. Sabah kalkıp hemen erdemin yani danışmanın yanına işimiz tamammış. İmzalamamız gereken bazı raporlar varmış.imzaladık hemen çalışacağımız yerleri ve kuralları söyledi. Bizde kabul ettik. Ben havuz kemarında gonca cafenin içinde çalışacağız. İşlerimize başladık.çok iyi gidiyordu.müşterinin istediği sodayı götürürken yanlışlıkla kafamı şemsiyeye çarpıp sodayı müşterinin üzerini döktüm. Üzerine soda döktüğüm kişi volkan yani istanbulda çalıştığım pastaneden pasta almaya gelen müşterim vede hoşlandığım çocuk özür diledim .ilk başta tanımadı ama sonradan kafam kanayınca kanı şilince tanıdı.yakamdan adıma baktı. Aslı dedi bana aslı dediği için çok sevindim. Hemen gidip goncaya söyledim.oda buna çok şaşırdı.sonra hemen işimin başına döndüm. 5dakika sonra yine o uyuzu gördüm havuzdaydı.görmemişim gibi yaptım. Bana gel gel işareti yaptı.sonra yanımdaki arkadaşa dedimki şuradaki müşterimize bi bakarmısın dedim oda kabul etti.yamına gitti sonra gelip beni istediğini söyledi.şu an işimin olduğunu söyle dedim.gidip söyledi geldi işinizi bitirdikten sonra bekliyor.dedi sonra o uyuzun yanına gittim bende gazoz istedi bende limonlu ve buzlu gazoz götürdüm .ben senden limonlu ve buzlumu istedim limonsuz ve buzsuz olsun lütfen dedi.gidip değiştirdim.sonra vazgeçtim diyip kola istedi. Vazgeçtim ben bi soda
Alıyım dedi sonra bende buzlu ve limonlu sodanız diyip lütfen buzsuz ve limonsuz olsun dedi bende sinirlenip limonu ve buzu çıkarıp sodayı kafasından aşağı döktüm.oda beni havuza çekti. Az kalsın boğuluyodum. Etraftakiler yardım ettide kurtuldum. Müşteriyle böyle konuştuğu ve böyle yaptığı için beni işten kovdular. Bende gidip hemen kıyafetlerimi topladım sonrada goncanın yanına gittim.nasıl gideceksin dedi bende anmemi arayacağım para yollası dedim. Beni bir dakkika beklermisin dedi ve gitti.ve simra elinde bir parayla geldi nerden buldun dedim ama söylemedi koluna baktım ve sonra bilerzinimi sattın dedim .goncada olsun parayı ben kaybettim bunu onun için al lütfen almassan dahada çok üzülürüm dedi. Sonra sarıldık beni kapıya kadar getirdi. Sonra ben taksiye binip gittim. Yolda bize korna çalan biri vardı. Taksici tanıyomusun diye sordu hayır dedim. Taksinin yanına yaklaştı durmamızı istedi. Ama ben durdurmadım sonradan durdurdum. Sonra taksiden çantamı ve bavulumu aldı ve sonradan taksiyi gönderdi. Simirlendim.sonra bana geliyomusun dedi.bende hayır dedim.beni bırakıp gitti sonra geri geldi bende mecburen bindim.havaalanına gidecektim ama beni geri otele götürüyordu.çamurlu bi yola girdik biraz ilrledikten sonra araba çamura battı.arabadada konuşurken adını öğrendim.adı Burakmış.burak arabadan ininceçamura battı.
BURAK:aslı direksiyona geç.dedi
BEN:ben araba kullanmasını bilmemki
BURAK:sen ne bilirsin ki benim dediklerimi yap
BEN:tamam geçtim.
BURAK:el frenini indir.
BEN:tmm onda ne var nerde bunun el freni
BURAK:hadiiii
BEN:ayrıca bana bağırma el freni yok
BURAK:oldumu(el frenimi indirir)
BEN:oldu.
Dedi ve burak aslıdan gaza basmasını ister biraz daha biraz daha en sonunda araba bir ağaca çarptı.burak aslıya iyimisin diye sordu bende ben iyiyim ama araba değil özür dilerim dedi. Burakta araba benim olsa önemli değil. Aslı kimin burak bende bilmiyorum sana yetişmek için müşterinin birinin aravasınıaldım dedi aslı yani çaldın.bi araba hırsızlığımız eksikti tam oldu dedi tam o arada önlerine bir kovan düştü.
AYNI ANDA:birbirlerine bakarak arılar derler.ve sonra kaçmaya başlarlar.denizin yanına geldiler BURAK:arılar buraya gelemez .
BEN:ben giremem korkuyorum.
BURAK:tmm korkma sen bana güven sadece heyecanlanıp benide korkutma tmm
BEN:tmm
Sonun da arılar. Gitti burakla aslıda denizden çıktılar. Sonra karınlarınin acıktıklarını farkettiler.tam o sırada bir bahçenin önünden geçiyolardı.burak girdi aslıda peşinden girdi sonra evde kimse varmı diye baktılar.yoktu.burak bahçede karnımızı doyuracak bişey buluruz belki dedi.aslı izinsiz olmaz dedi.burak cebinden çıkardığı parayı kapının tokmana koydu.şimdi olur galiba dedi .sonradan asli burağa hadi ağaca çık dedi.burak: merdiven falan yokmu dedi.aslı tmm tmm ben çıkarım dedi.sonra ağaçtan bi tane elma koparıp.burağın burnuna attı önüne baksana dedi .burakta tmm tmm hadi bu sefer tutacam dedi.asli sonra şimdi benim inmeme yardım et dedim tmm dedi beni tutmaya geldi tam iniyodumki yanlışlıkla burağın üstüne düştüm.tam o sıra da dışarıdan traktör geçiyordu. Aslı peşine koşma başladı sonunda durdu.burak:bunlamı gideceğiz. Aslı hıı doğruya siz zenginler böyle şeylere binmessiniz buraktabtmm tmm hadi gidelim dedi yolda giderken.
BEN:sen benle ne konuşacaktın.dedi
BURAK:otele gidelim orada konuşuruz
BEN:demekki söylediğin şey çok önemli.
BURAK:sen sandığımdanda akıllıymışsın.
BEN:ne demek istiyosun yani aslında akıllı değilim öylemi
BURAK:öyle demek istemedim.
BEN:ya ne demek istedin.of tmm neyse
Traktörün şöförü gençler ben sizi burda bıraksam olurmu.
BEN:teşekkür ederiz.
BURAK:süper ücretimiz ne kadar.
AMCA:ne ücreti
BURAK:teşekkürler.
Birlikte el sallarlar.
Birlikte benzinlikteki markete girerler.
BURAK:ben yardım isteyim sende atıştıracak bişeyler al der(göz kırpar)
BEN:peki tmm
Sonra hesapları ödemek için kasaya geldik .burak ikitanede tişort ister ve L olsun lütfen der bana da sende LGiyiyosundur galiba der çok komik diyirek Solsun lütfen diyip alırız ve giyeriz.sonra burağın çağırdığı araba gelir ben burağa eşyalarımı sordum burakta aldıracam dedi. Arabaya bindik ve otele geldik.
BURAK:aslı kuzenimle sevgili olurmusum yani öyleymiş gibi yaparmısın
BEN:nedenmiş.
BURAK:geçen akşam bardan çıkarken bizim fotoğrafımızı çekmişler bende onlara kuzenimin sevgilisi olduğunu söyledim.
BEN:annem görürse biterim ben
BURAK:korkma yüzün seçilmiyor.
BEN:oh be
BEN:hayır olmaz.
BURAK:cevap vermeden üstüme kustuğunu ve başıma açtığın sorunları düşün istersen
BEN:of tmm ama sadece 1saatlik
BURAK:tmm sana giyecek birşeyler alsak iyi olur.
Hadi gidelem diyip giyim markete geldik. Oradaki satış yapan kişi balayındamısınız dedi.bizde şaşırdık. Tişortleriniz bizde neyi varki dedik arkamızı gösterdi. Bizde aynadan baktık.burakta LO benim arkamda da VE yazıyodu hemem tişortlarımızı çıkardık. Burak mavi gömlek beyaz pantolon giydi.bende bi kaçtane denedim .birtanesini mağazadaki satış sorumlusuyla beğendik.bide günlük birşeyler aldım. Burak bide goncayla bana bir oda ayırttırdı.hemen odaya çıktık.burak gitti .bende hemen goncayı aradım. Odaya geldi .sarıldık olanları anlattım. Sonra kapı çaldı kapıyı açtım burak kuaför yollamıştı.hemen hazırlandım.sonra kapı çaldı gidip kapıyı açtım . Burakla yanında inanamıyorum .Volkan biraz birbirimize baktık.sonra çantamı alıp geliyorum dedim .içeri girip goncaya anlattım. Goncada bence bu bi tesadüfbdeğil dedi tmm diyip çıktım.tam gidiyoduk volkanı kaza yaptığımız araba için aradılar.volkan oraya gitti.bizde burakla konusarak ayamı burktum.burak:konuşacağın yere önüne bak dedi bende. Alışkın değiliz heralde dedim.burakla gelip bi masada volkanı bekledik.tam o arada barda kavga ettiğimiz adam bizi gördü. Bende burağa ne yapacağız dedim oda tabikide kaçacağız.dedi hemen gidip bi fribota bindik. Adamlarda bizi yakalamak için peşimizden koştu.sonra burak volkanı aradı bende polisi arıyalım dedim .o olmaz dedi ben olur dedim telefonu çekince suya düştü.burak bana tabi biraz sirlendi.sonra da denizim ortasında kaldık. Sadece karşımızda bir yat vardı.burakta yüzerek geçelim dedi ben gelemem dedim.oda korkma bana sıkıca tutun korkma ben seni geçiririm.dedi.bende kabulettim.karşıya geçtik .yatta kimse yoktu.hemen birşeyler bulup burak giyindi tam bende giyinecektimki burak geldi hemen özür dileyip geri çıktı.bende giyinip çıktım.telsiz yoktu.burakla oturduk çay içerken tekrar özür dileyerek birşey görmedim dedi.bende konuyu kapatabiliriyiz dedim.ve sonra yatmaya gittik. Yatacağımız yerde sadece bir koltuk vardı bu koltuk l harfindeydi bi tarafında birimiz bi tarafında birimiz yatarız dedi bende kabul etmedim.oda o zamam dışarıda yatarsın dedi bende yukarı gidecekken burak tmm ben giderim dedi. Bende tesekkür ettim .ve o yukarda bende aşağıda uyudum sabah kalktığımdan burakla aynı yerde yatıyorduk. Tam o arada burada ne işin var diye burağa bağırdım.birden içeri iki adam girdi birinin elimde silah vardı.durumumuzu anlatmaya çalıştık ama anlamdılar.bizim ellerimizi ve ayaklarımızı bağladılar.sonra garip bir yere geldik.bir adam yanımıza geldi. Ve bu adam türkçe biliyordu olan biteni anlattık oda o adamlara anlattı.bizi serbes bıraktılar.burası Datça denen bir yermiş.hemen burak giyinmek için birseyler almalıyız. Dedik hemen bankadan para çekmeye gittik.burak insallah babam kartlarımı kapatmamıştır.dedi bende babanlarla kavgalımısınız diye sordum.oda hayır değiliz ama senin sandığın kadar kolay bir hayatımın olduğu söylenemez.dedi.sonra giyinmek için birşeyler almakya gittik giderken benim çok konuşmamdan rahatsız olduğu için burak şarkı söyledi.sona bende sesin güzelmiş.dedim oda teşekkür etti.sonra bi mağazaya geldik burak telefonu kullanmak istedi.çalışanda kabul etti.sonra volkanı aradıvolkandan bizi burdan aldırmasını istedi.sonra kıyafet seçmeye başladık.benbi kıyafet giyip kafama bi şapka taktım burağada nasıl olmuşum diye sordu.
BURAK:bana annemi hatırlattın.dedi
BEN:ne varmış bikere sen kendi tişprtuna bak illa dikkat çekeceksin.
BURAK:benim dikkat çcekmeme gerek yok .dedi
(Mağazanın sahibini gösterek.)
Sonra gidip hemen başka bir kıyafet giyinip geldik.burakla aynı kıyafetleri giymişiz.oda bir kot şort giymiş. Bende giydim.ikimizde datça yazan tişortlar giymişiz.
BEN:kıskanç dedim.
Sonra hesabı ödemek için kasaya gittik burakta denize gireriz diye bikini alıcakmış sonra bana bikiniyle ilgili kötü bir şaka yaptı.daha sonra bir tane datça yazan bir çanta beğendim oda onuda alalım dedi.bende çok sevindim.alıp kıyafetleri müsait bir yerde giyindik.sonra bir cafeye kahvaltı yapmaya gittik.orada da bir çocuk vardı.çok ağlıyordu.
BEN:acaba ne derdi var.dedim.
BURAK:şımarıklık için
BEN:onunda kendine göre derdi vardır.dedim
2dakika sonra gidip kucağıma alıp salladım.ve sonra sustu.sonra gelip yerime oturdum.
BEN:demek ki ilgi istiyormuş.dedim.
BURAK:gerçektende öyle.dedi.
Sonra bir amcayla teyze fotoğrafımızı çekermisiniz.dedi.bizde tabi dedik burak. Kalkıp fotoğraflarını çekti amca bizde sizin fotoğrafınızı çekelim mi dedi burakta bizim fotoğraf makinemiz yok ki dedik oda bizimkiyle çekeriz sizin e mailinize yollarız dedi bizde kabul ettik sonra amca tam fotoğrafımızı çekecekken teyze çocuklar siz nasıl sevgilisiniz dedi bizde biz sadece arkadaşız dedik teyzede bize bizde önceden sizin gibi sadece arkadaştık ama bakın şimdi ne kolay geldik bu kadar sürede yaşlanınca olmuyor bunlar sonradan amca da bide bana sorun dedi gülerek sonra teyze duyuyorum dedi yok ben inanıyorum siz olursunuz dedi burakta töbe diyin teyzecim diyip güldü bende bencede töbe diyin teyzecim dedim.sonra amcada fotoğrafımızı çekti. Sonra kahvaltımı bitirdik hesabı ödeyip çıktık. Mayolarımızı giyip deniz kenarına gittik.daha sonra burak bana yüzmeyi öğretmek için denize girdik bana biraz öğretti ama yinede bilmiyorum.sonra kıyafetlerimizi giyinip bizi almaya gelecekleri yere gittik.orada bide baktik esin iris şarkı söyluyor bazı kişilerde dans ediyorlardı.bizde gidip dinledik sonra bir erkek gelip beni dansa çağırdı gidip bende dans ettim sonra burağıda çağırdırdım ama gelmedi.daha sonra beklemek için bir yere oturduk. Konuşurke bana
BURAK:ben aslında bir köyde büyümüşüm.
BEN:inanmam
BURAK:ama köy dedeme aitmiş.
BEN:hı böyle de dedim.
Sonra burak aslı sana birşeyi itiraf ediyimi diye sordu.
BEN:neyi
BURAK:ben babannemin mezarına hiç gitmedim.
BEN:neden
BURAK:galiba hala öldüğüne inanmıyorum.
Bende tam o anda ona bakıyordum.oda
BURAK:bana niye öyle bakıyosun belli etmesem de benimde bir kalbim var.
BEN:farkettim dedim.
Tam o anda bizi almaya geldiler hemen yata binip bodruma doğru hem gidiyor hemde konuşuyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!