Casa Creepypasta

80 12 3
                                    

Autor pov.

Eu: *plimbandu-se printr-o padure* Unde in pu*a mea e casa crizatilor aia???!!!!
*Ajung in fata unei case.Bat la usa dar nu deschide nimeni asa ca intru.

Eu: Este cineva acasa in mortii tai???!!!
???: Cine esti si ce cauti aici?
Eu: Eu sunt eu tu cine dracu esti?
???: Eu sunt SlanderMan propietarul casei...iar tu nu ai ce cauta aici!
Eu: Esti acel SlandreMan din CreepyPasta?In sfarsit vam gasit pastelor!
SlanderMan: De unde ma cunosti? Cine esti cu adevarat?
Eu: Eu sunt Cxenia scriitoare si vreau sa scriu despre familia ta de crezati ambulanti! *increzatoare*
SlanderMan: De ce despre noi?Scrie si tu despre vedete pop care se f*t cu pisici ca toti ceilalti oameni normali!
Eu: Fiindca multi vor sa stie mai multe despre voi. Deci pot sa scriu despre voi? Te rog *ochi de catelus*!!!Jur ca nu o sa va violez de loc de sigur in afara de Toby!

Slender:Bine bine!

SLender deschide usa si ma invita in casa.

Slender:Ba labagiilor veniti jos in mortii vostri!!!!

Sally:Ce sa intamplat tati?Tocmai eram in mijlocul unei operati*devil face*!

Eu:*in spatele lui Slender*Amintestemi sa nu ma joc nici o data cu papusile cu ea!

Slender:Chiar tias indica sa no faci daca inca nu vrei sa mori.

Jeff:Ce in pu*a mea de funtagiu mai vrei?

Slender:Vorbeste frumos cacat cu ochii!

Eu:Cred ca am sa regret ca iam ales pe labagii astea de fu*uti mintali!

Pe scari coboara Toby care se pare ca tocmai iesea de la dus si avea doar un prosop pe el*nose blood*(sa fie clar si povestitorul are sentimente*lacrima dramatica*)

Eu:*salivand si rosind*T-Toby!

Toby:Cine naiba mai esti si tu?

Slender:Toby in seara asta tata vei fii violat!

Eu:*sarind pe Toby*Vei fii doar al meu!!!

Toby:Ajuuutor!!!Nebuna asta vrea sa ma violeza!!!

Ben:Mai incet drogatilor!Incerc sa ma joc.

Toby:Ben,ajutama!!!

Ben sa uita un pic la Toby si la crezata care sta pe el apoi coboara jos trece pe langa Toby intrand in bucatarie.Isi face niste popcorn,sil pune in bol si urca inapoi sus trantind usa camerei lui.

Toby:Nenorocit bun de nimic!

Eu:Dragule hai sa ne distram putin.

Cxenia incearca sa il tarasca pe Toby intro camera.

Toby:Ajutatima!!!

Jeff:Neinteresant!

Sally:Ma duc sa ma joc cu papusile.

Slender:Sa nu faceti prea mult zgomot!Vreau sa citesc!

Toby:Neno...

Si astfel usa se inchise si astfel dragul si iubitul nostru Toby a fost dezvirginat.

A Happy The End!




CreepyPasta și CXeniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum