Lissa nın bir fotorafı
1 Hafta Sonra
Uyandığımda kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Ama bay Mason un şüprizinide merak ediyordum ve giyinmeye başladım sınıfa girdiğimde yan sınıfla birleştirildimizi gordum ve şok oldum rosenin yanın oturdum ve :
- Hemen anlat dedim.-kızım bizim tahmin ettiğimiz gibi bay Mason onlarada bu süprizden bahsetmis.
-Nolur güzel bisi olsun.dedim ve bayMason içeri girdi. Oda süprizi açıklamak için sabırsızlandığını hissetim ve bay Mason konuşmaya başladı.
-Sevgili öğrenciler bildiginiz gibi biz dünya nın 100km uzaklığındayız yani yarım dünyadayız sizin de yaşınız baya ileledigine gore artık normal dünyaya geçiş yapabilirsiniz ama aranızdan sadece iki kişi gidebilir .Ben üc gun boyunca sizi izlicem ve aranızdan en dikkatli olanları seçicem ve bu gün ders yok dağılabilirsiniz.Aman tanrim o 2 kişiden biri ben olmalıydim.Şimdi eskisinden daha dikkatli olmalıydım ve iki sınıfa dünyada neler yapılmalı nasil davranılmalı dersi vereceklermiş ve çok mutluyum kendi kendime dans ediyordum .Ama Rose gitmek istemediğini söyleyince yıkıldım neden mi korkuyomuş hanım efendi ama olsun bende bu zorlu yola yanlız giderim.
Tabi yaşımız baya ilerlemişti 200 yasındaydık. Ve çalısmalara başladım ders biraz zordu ama değeceğine inanıyordum .Kendimizi korumak için savaş teknileri de öğretecekler miş .
Güneş batarken uyukladığımı fark ettim ve hemen uyudum .Aman tanrım yine rüya goruyordum .buaralar çok kotu rüyalr goruyordum iste oadam bana yardım eli uzatıyo ve sonra onun kanını içip öldürdüm .Ve uyandım neden zihnim ortasını göstermiyo anlamıyorum .
Dünyaya gidebilmek için dersler başlamıs tı.Ne guzel .Ama sınıfa girdığimde 4-5 kişi olduğunu gordum ve kendi kendime güldüm herkesmi ödlek çıkar be dedim
Dersten ciktığimda elime bi kağit vediler ve günlr vardı bigün kendimizi korumak icin digergun napmamız gerkti yaziyordu sırayla ve satleri de vardı.
Yine uyuduğumda aynı rüya ama bu sefer dünyaya gdebilmek icin sınıfta olan bi arkadasım vardı aslinda hic konüşmadım ama anlamadım hiç konuşmadığim bi çocugun ruyamda ne işii vardı off anlamadım.
Dünyaya gitmek için 2. Günümüzdeydik kendimizi korumak için caliştık encok sert yumruğu sevdim yumruk sert yumruk :-) :-) rüyam da gordügüm çocugu biraz izledim çok değisik bi tipp .Hımmmmmmm
Ayyyy son gün bügünde ders gorduk ve kosa kosa eve gitim ve uyudum rüyamda sen seçildin sen seçildin diye rüya gördüm bu rüyalarımın anlamı neydi off
Uyandıgımda çoook heyecalıydım hemen giyindim ve sınıfa girdim .Bay mason daha gelmemişti . Yerime oturdum ve rüyam da gördüğum çocuk geldi yanıma oturdu:
-Merhaba ben Domınıc
-Ben de Lissa
-Tanıstıgımıza memnun oldum Lissa .dedi ve içeri bay Mason girdi elin de iki bilet vardı bu biletle sadece özel kişilere veilebiliyordu ve isimleri okudu ve ben yoktum ama Domınıc vardı ve hayal etim ben olayım o biletlerden birinin içinde ve 1 2 3
- kusura bakmayın cocuklar lissa ve domınıc . OleyyyyyEve gittim essalarımı toparlamaya başlamıştım ama içim de kötü bi his vardı cünkü hakkım la kazanmamaıstım ama ruyama uydum ben ama olsun banane yaa rose ileayrılmak kolay olmadı ve uçaga bindik domınıc i sevmiştim aslında oda heye canlıydı ben de yehuuuuuuuuu ..
Umarım beğen missinizdir . :-) :-) :-) :-) :-) Vooteee
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi
FanfictionNormal dünyayı merak eden vampirler arasında sadece 2kisi şanslıdır.Acaba bunlar kim olacak ?ve onları neler bekliyo .:-)