Wiadomość 38

2.1K 118 2
                                    

Bo: Liam.....to ty?

Liam: No tak a co?

Bo: Co Ci się stało?

Liam: Mała zmiana stylu.... nie podoba Ci się?

Bo: Podoba mi się.... ale czemu się zmieniłeś

Liam: Długa historia.... ale w skrócie dla ciebie

Bo: Nie musiałeś się dla mnie zmieniać.... dla mnie zawsze byłeś idealny

Liam: Zawszę? Czyli nawet jak się nie znaliśmy?

Bo: Znaliśmy się z widzenia.... nie pamiętasz?

Bo

O nie, nie, nie, nie, nie.... jak to się cofa?! NO JAK?!

Zaczęłam panikować. Co on sobie pomyśli? Pewnie że zwariowałam, albo powiem mu że chodzi mi o szkołę, TAK! To jest idealny plan! Ale on może pomyśleć że zwariowałam bo napisałam znaliśmy a nie znamy się... ale forma przeszła jest idealna do tego ! Ale on może to odebrać inaczej. O Boże ! Co robić, co robić!

KONIEC! Uspokój się Bo, to nic takiego. Wszystko mu wyjaśnisz i będzie dobrze, zobaczysz. On nie pamięta ciebie, a ty nie pamiętasz jego i tej wersji się trzymamy

Liam: Ty mnie pamiętasz....

Chwila.... czemu on tak napisał? Przecież rodzice powiedzieli że on był w tym wypadku ze mną.... wiem że podejrzewałam że to nie on.... ale jednak oni mówili co innego. Ale ej.... co ja mam mu odpisać?! Myśl, myśl, BO MYŚL!

Bo: Nie ma takiego numeru

SERIO?! BO SERIO?! Nie mogłaś wymyślić czegoś innego?! Strzeliłam sobie facepalma... dlaczego ja nie mogłam pomyśleć tak na 100% ?

Szybko wyłączyłam telefon. Nie chce się skompromitować po raz 2

!~!~!~!~!~!

No no.... dzisiaj akcja trochę dłuższa.... oj Bo... co ty robisz? Zamiast mu odpisać że tak, to ty panikujesz i wychodzi z tego takie dziwne coś.

Z okazji tego że jest już 1.3k wyświetleń.... napiszcie mi wyzwanie które mam zrobić (tylko chodzi że mam coś 1: narysować, 2: napisać lub 3: coś związanego z blogiem, pasuje?) Dziękuje!


768 - wiadomości (Liam Payne)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz