Τα ποδια μου λυνονται και πεφτω στο ζεστο πατωμα.Βαζω τα χερια μου στο κεφαλι και αριχω να κλαιω με λυγμους.
''Οχι, οχι.''Μονολογω.Βρησκω την ελαχιστη ψυχικη δυναμη που μου εχει απομεινει και σηκωνομαι απο το πατωμα.Βαζω γρηγορα μια φορμα απο κατω και αφηνω το πανω της μπιτζαμας.Δεν με νοιαζει ο Λουκ μου....
''ΜΑΜΑ;''Ουρλιαζω πανω στις σκαλες.Τρεχω στο δωματιο της αλλα δεν ειναι.Κοιταζω την ωρα.Ειναι 3 το βραδυ.Τρεχω στο σαλονι αλλα δεν ειναι ουτε εκει.Δεν βρισκετε στο σπιτι.Δεν χανω λεπτο.Βγαινω εξω στο δροσερο αερακι και παιρνω το ποδηλατο μου που ειναι ακουμπησμενο πανω σε ενα μικρο δεντρο που εχουμε.Ανεβαινω πανω και κουμπωνω την ζακετα μου.Ξεκιναω να κανω πεταλι.Τα δακρυα που τρεχουν απο τα μαγουλα μου παγωνουν απευθειας.Ο αερας τα σταματαει.Αν τα πραγματα ειχαν γινει διαφορετικα...
~''Την γαμησες φιλαρακι.''Ο Λουκ εμφανιζεται λαχανισμενος.Εκεινο το συναισθημα που ειχα στο στομαχι μου με πνιγει.Με κανει να θελω να κανω εμετο.
Ο Τζειμς με τραβαει παλι πανω του και ενωνει τα χειλια μας.Αντιστεκωμαι οσο μπορω.Δυο χερια τυλιγονται γυρω μου βιαι και με τραβανε μακρυα απο τα αηδιαστια χειλι του Τζειμς.Οχι ετσι , οχι...
Ο Λουκ ορμαει πανω στον Τζειμς και τον κραταει απο τον λαιμο.Τον σφιγγει πολυ.Ο λαιμος του Τζειμς κοκκινιζει.
''Δεν εισαι καλος για αυτην.Δεν την νοιαζεσαι οσο εγω.''Ο Λουκ αφηνει τον λαιμο του και κανει ενα βημα πισω.Οι μπουνιες του ειναι σφυγμενες και τα μπρατσα του ειναι αναψοκοκκινισμενα.
''Την παρατησες μεσα στο βραδυ.Την εχω δει να κλαιει ποσες φορες για σενα.Εισαι τοσο εγωιστης.ΦΥΓΕ.''Φωναζει ο Τζειμς στα μουτρα του Λουκ.''Με εμενα θα ειναι καλητερα.''Προσθετει και με κοιταει συμπονετικα.
''Τι ειναι αυτα που λες; Πας καλα; ''Πηγαινω αναμεσα του και απευθυνομαι στον Τζειμς.
''Δεν σε θελω.Δεν μου αρεσεις ,απλως εσυ εισαι φαντασμενος και ισως νομιζες οτι σε γουσταρω.Μαθε λοιπον οτι δεν νιωθω τιποτα για σενα.Εισαι σαν τους αλλους.Τωρα παρε δρομο και σταματα να καταστρεφεις την ζωη μου.''Τον βαραω με την μπουνια μου στο στερνο του.
Το προσωπο του Λουκ ειναι πεσμενο μεχρι το πατωμα.Δεν πιστευω να επιρεαστικε απο τα λογια του Τζειμς;
''Και οταν εβγαινες μαζι μου βολτες; Και οταν διαβαζαμε μαζι; Τι ημουν για σενα;''Μου φωναζει και ο Τζειμς.
DU LIEST GERADE
Η καινούρια (2) /The new girl 2.
JugendliteraturΕιναι η συνεχεια του πρωτου βιβλιου ..''Η Καινούρια.''......Λουκ:*Απλως δεν μπορω να φανταστω καποιον να σε αγγιζει εστω και φιλικα.Εγω θα σε αγγιζω μονο .Εισαι δικια μου.Και μονο δικια μου.Μονο εγω θα σε αγγιζω , μονο εγω θα ακουω τα βογκητα σου μο...